Op 9 maart heb ik mijn flex basis abonnement gewijzigd naar een flex weekend vrij abonnement. Tot mijn verbazing kreeg ik een dag later een hogere/dubbele factuur van jullie toegezonden. Een factuur met een bedrag van €3,62 en een factuur met een bedrag van €34,95. Naar mijn weten bedraagt de abonnementskosten €34,95. Ik heb hierom contact gezocht met jullie klantenservice via de chat. Uit de chat begreep ik dat ik de factuur van €3,62 voor een flex weekendvrij abonnement was, voor de periode van 9 maart tot 11 maart. En de tweede factuur met een bedrag van €34,95 voor de periode van 11 maart tot 11 april is. Op de site van NS staat dat ik mijn abonnement op elk moment en maximaal één keer per maand kan wijzigen. Echter wordt er nu vooraf een factuur van meer dan een maand in rekening gebracht. Er staat nergens op de site dat je abonnement precies een maand loopt moet lopen voor je van abonnemet wijzigt.
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineel