beantwoord

Abonnement wijzigen in bijabonnement

• 24 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Mijn zoon en ik hebben beiden een abonnement, een weekend-vrij- respectievelijk dal-vrij-abonnement. Mijn zoon komt binnenkort weer thuiswonen. Vanaf dan kan hij een bijabonnement bij mijn abonnement krijgen. Kan zijn huidige abonnement, dat korter dan een jaar loopt, worden omgezet in een bijabonnement (dus geen andere wijziging dan verlaging van het maandelijkse bedrag van het lopende weekend-vrij-abonnement van mijn zoon)?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 24 oktober 2018, 11:47

Hallo Gert-Jan, welkom op onze Community!

Een abonnement kan in het eerste jaar niet worden stopgezet en daarom ben ik bang dat dit geen optie is. Ik wil je adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Twitter of onze Live chat. Mijn collega's kunnen jullie dan aan de hand van de gegevens van het best advies voorzien. Wellicht zijn er nog andere mogelijkheden om toch van dit voordeel te profiteren.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Gert-Jan, welkom op onze Community!

Een abonnement kan in het eerste jaar niet worden stopgezet en daarom ben ik bang dat dit geen optie is. Ik wil je adviseren even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Twitter of onze Live chat. Mijn collega's kunnen jullie dan aan de hand van de gegevens van het best advies voorzien. Wellicht zijn er nog andere mogelijkheden om toch van dit voordeel te profiteren.

Reageer