beantwoord

Abonnement wijzigen - ophalen lukt niet

• 7 januari 2015
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs mijn abonnement gewijzigd van Dal Voordeel naar Weekend Vrij. Deze wijziging zou ingaan per 8 januari 2015 (morgen dus). Ik heb een mailtje met instructies ontvangen waarin stond dat ik in ieder geval voor 8 januari dit gewijzigde product op kon halen. Nu wou ik mijn product vandaag (7 januari) ophalen, maar zowel een NS-kaartautomaat als een regulier ophaalpunt geven aan dat er geen producten zijn om op te halen. Als ik dan vervolgens kijk welk product er op mijn kaart staat, is dat Dal Voordeel. Ik zag ook in het mailtje met instructies dat ik mijn product per se voor 8 januari op moet halen, omdat anders mijn bestelling komt te vervallen.

Uiteraard wil ik niet dat mijn bestelling komt te vervallen. Is er een mogelijkheid om mijn gewijzigde product toch nog gewoon op te halen en morgen in te laten gaan? Volgens mij heb ik alles volgens de juiste procedures gedaan, en zou ik mijn nieuwe product gewoon op moeten kunnen halen. Of heb ik iets over het hoofd gezien? Ik hoop dat u een oplossing heeft voor mij, zodat ik gewoon vanaf morgen met mijn nieuwe product kan reizen.
icon

Beste antwoord door Bart NS 7 januari 2015, 19:00

Welkom op het Serviceforum, Rednas. Met dit probleem zou ik je aanraden om even contact te zoeken met onze klantenservice, zodat we kunnen checken of de wijziging goed is gegaan en wat er met het ophalen aan de hand kan zijn. Je kunt me hier uiteraard ook een privébericht over sturen zodat ik dat kan checken of eventueel een andere oplossing voor je kan zoeken. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en kies dan voor 'bericht sturen'. Ik verplaats je topic naar 'Abonnementen'.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het Serviceforum, Rednas. Met dit probleem zou ik je aanraden om even contact te zoeken met onze klantenservice, zodat we kunnen checken of de wijziging goed is gegaan en wat er met het ophalen aan de hand kan zijn. Je kunt me hier uiteraard ook een privébericht over sturen zodat ik dat kan checken of eventueel een andere oplossing voor je kan zoeken. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en kies dan voor 'bericht sturen'. Ik verplaats je topic naar 'Abonnementen'.

Reageer