beantwoord

Abonnement zomaar geannuleerd

• 24 november 2015
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Afgelopen vrijdag heb ik, zoals ik elke maand doe, mijn maandtraject abonnement gekocht bij jullie. Deze wilde ik maandag op mijn OV opladen, maar tot mijn grote schrik stonden er geen producten klaar. Dit terwijl de 400 euro wel van mijn rekening afgeschreven is.
Na meerdere malen met jullie klantenservice bellen (in elk telefoongesprek werd mij overigens iets anders verteld) is de conclusie dat het abonnement bij jullie is geannuleerd en het geld teruggestort wordt (dit gaat minimaal 3 weken duren!!!) en tot die tijd moet ik of een nieuw abonnement of losse kaartjes kopen.
Dit is geen optie voor mij en dit heb ik meerdere malen aangegeven bij de klantenservice. Ik kan geen leidinggevende spreken, ik kan niemand van de financiele afdeling spreken en het enige wat ik wil is mijn abonnement of mijn geld (binnen aanzienlijke tijd, zodat ik deze maand gewoon kan reizen naar mijn werk, zonder dat me dit nogmaals 400 euro gaat kosten)terug. Hoe kan dit z.s.m. geregeld worden?
icon

Beste antwoord door JanH NS 8 december 2015, 11:37

Update: Ik heb even contact gehad met TS, helaas zijn we er niet helemaal uitgekomen. Algemeen is het zo dat een annulering van een abonnement zal resulteren in het automatisch terugboeken van het bedrag dat hiervoor betaald is. Als wij geen bewijs van betaling terug kunnen vinden zal hier toch per post een bewijsstuk voor opgestuurd moeten worden, dit kan dan naar ons postadres.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Marjolein1908, welkom op het forum. Normaal gesproken zou ik je adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice, ik begrijp dat je dit al gedaan hebt. Je mag mij ook even een privébericht sturen door te klikken op mijn avatar en te kiezen voor "Stuur bericht". Ik zal dan even kijken naar je situatie en naar wat ik precies voor je kan betekenen.
Update: Ik heb even contact gehad met TS, helaas zijn we er niet helemaal uitgekomen. Algemeen is het zo dat een annulering van een abonnement zal resulteren in het automatisch terugboeken van het bedrag dat hiervoor betaald is. Als wij geen bewijs van betaling terug kunnen vinden zal hier toch per post een bewijsstuk voor opgestuurd moeten worden, dit kan dan naar ons postadres.

Reageer