beantwoord

Abonnement zonder OV chipkaart, maar wel een incasso

• 5 juni 2015
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Beste NS,

Ik heb bij jullie een dal-abonnement lopen. Maar ik heb geen ov-chipkaart. Deze heb ik ook nooit ontvangen. Ik heb jullie eerder een brief gestuurd met dit probleem, ik krijg namelijk wel een automatische incasso. In die brief heb ik eerst gevraagd een chipkaart aan te maken voor mij. Daar heb ik geen reactie op gekregen.

Nu krijg ik wel een incasso verzoek van een incasso bureau waarbij de kosten enorm oplopen: €50 euro abonnement en €40 incassokosten. Wel een beetje onterecht aangezien jullie niet eens op mijn brief reageren. Een normaal klantenservice e-mailadres is ook nergens te vinden.

Ik hoor graag reactie hier op.

Gr. Jorg
icon

Beste antwoord door Thijs2 5 juni 2015, 15:39

Jorg, welkom op ons forum. Heb je een nieuw abonnement aangevraagd maar geen OV-chipkaart ontvangen? Ik kan even nakijken hoe dit precies zit. Zou je mij dan een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens?
Bekijk origineel

1 reactie

Jorg, welkom op ons forum. Heb je een nieuw abonnement aangevraagd maar geen OV-chipkaart ontvangen? Ik kan even nakijken hoe dit precies zit. Zou je mij dan een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens?

Reageer