Abonnementsadvies 2015

• 13 oktober 2014
  • 10 reacties
  • 270 Bekeken

Als ik het goed gelezen heb gaat het voordeelurenabonnement komend jaar in prijs stijgen:
Wat geven jullie als advies als je voor het merendeel reist voor woon-werk?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar en ik neem aan dat u Dalvoordeel bedoelt. Dat laatste abonnement kost nu 29 euro per jaar. Het is een tijdelijke actie.

Klik hier voor extra informatie.
Het voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar en ik neem aan dat u Dalvoordeel bedoelt. Dat laatste abonnement kost nu 29 euro per jaar. Het is een tijdelijke actie.

Klik hier voor extra informatie.
Hoe komt men er dan bij dat het abonnement nog bestaat?
Reputatie 7
Badge +4
Dat moet je inderdaad net weten 😉 Wie het VDU in of voor 2011 had, mocht het nog elk jaar verlengen maar vanaf 2011 is het niet meer verkrijgbaar. Het kan aantrekkelijk zijn om het oude VDU te behouden want dan reis je met een korting van 40 procent in de middagspits. Wie een VDU heeft en reist in de middagspits is zeker in het voordeel.
Voordeelurenabonnement, wat gewoon bestaat alleen niet meer afsluitbaar is voor nieuwe klanten wordt ook gewoon duurder..

Tarieven van enkele reizen en dagretours stijgen met gemiddeld bijna 2 procent. De meeste abonnementen, waaronder het Voordeelurenabonnement, worden 2,15 procent duurder.

Dal Voordeel blijft echter gelijk.
Hallo Jmuntjewerf, Heb je al de abonnementenwijzer ingevuld om te kijken welk abonnement het beste bij jou past? Groet, Marjan
Reputatie 6
Badge +2
http://locov.nl/actueel/publicaties/locov_2014_221895_besluit_tarief_2015.aspx en http://www.ns.nl/over-ns/nieuwscentrum/nieuwsberichten/2014/10/wijzigingen-ns-tarieven-2015.html en http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/tarieven melden dat Traject Vrij, het Grensabonnement, Altijd Vrij en het VDU gemiddeld 2,15% duurder worden. Een beetje raar dat ze alleen een gemiddelde noemen, maar als het VDU 2,15% duurder wordt gaat de prijs per jaar van € 60 naar € 61,29. Dat zal wel een ronder bedrag worden, bijvoorbeeld € 61, € 61,50 of € 62.

De tarieven van Dal Voordeel, Altijd Voordeel, Weekend Vrij en Dal Vrij worden niet gewijzigd. Kids Vrij wordt in de loop van het voorjaar van 2015 gratis.
Hallo Jmuntjewerf, Heb je al de abonnementenwijzer ingevuld om te kijken welk abonnement het beste bij jou past? Groet, Marjan Deze heb ik gedaan,maar toen kwam ik niet gunstig uit qua aantrekkelijk reistarief
Hallo Jmuntjewerf, Heb je al de abonnementenwijzer ingevuld om te kijken welk abonnement het beste bij jou past? Groet, Marjan Deze heb ik gedaan,maar toen kwam ik niet gunstig uit qua aantrekkelijk reistarief

Welk abonnement kwam er precies naar voren als beste keuze? Als je op een vast (en kort) traject minstens 4/5 dagen per week reist, is Traject Vrij aan te raden.
Dan is het ook weer van belang of je spits of voornamelijk daluren reist. Als je wat meer informatie geeft, kunnen we misschien gerichter meedenken en adviseren 😳

Welk abonnement kwam er precies naar voren als beste keuze? Als je op een vast (en kort) traject minstens 4/5 dagen per week reist, is Traject Vrij aan te raden.
De zelfde alleen in verhouding tot het huidige abonnement ben ik 17,40 duurder uit

Reageer