beantwoord

abonnementskorting

• 23 december 2018
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Goedemorgen,
ik kreeg vandaag een rekening voor doorlopend NS abonnement ad. 50€.
Volgens mij geldt voor mij echter een bedrag van 50€ -/- 21€ (korting), ofwel 29€.
(mail dd 3-11'18, ), refnr 24271238.
Gaarne uw uitleg.
Met vriendelijke groet,

A. van Gendt
icon

Beste antwoord door Thom 23 december 2018, 13:36

Als u een mail met die inhoud heeft gekregen, zult u contact op moeten nemen met Klantenservice.

Het is hier geen postadres van NS maar een hulpverleningsforum bij treinreizen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat is, helaas voor u, niet juist. U heeft van een aanbieding gebruik gemaakt, maar bij verlenging geldt de normale prijs van nu nog 50 euro. Het was ook vermeld, maar dat is u mogelijk ontgaan. Het is beslist geen doorlopend abonnement voor 29 euro per jaar.
kunt u mij dan de mail van 3 november uitleggen?
Reputatie 7
Badge +4
Als u een mail met die inhoud heeft gekregen, zult u contact op moeten nemen met Klantenservice.

Het is hier geen postadres van NS maar een hulpverleningsforum bij treinreizen.
vreemde zaak, dus ik moet klantenservice bellen a 0,90 ct per minuut?
Bestaat er nog een andere mogelijkheid? Ik begreep dat u de antwoorden op vragen van klanten kunt geven; u weet stellig, dat ik nìet de korting krijg, (ik vraag me af, hoe u dat dan weet), maar wellicht via de klantenservice weer wèl, nav de mail.
Sorry, eea loopt door elkaar heen, zeer verwarrend en vooral klantonvriendelijk.
Reputatie 7
Badge +4
Waar haalt u dat tarief van 90 cent per minuut vandaan? Ik kan uw redenering waarbij u veronderstelt wat ik mogelijk zou veronderstellen helaas niet volgen, en herken me er ook niet in.

Klantvriendelijk is in ieder geval dat u 030 7515155 kunt bellen tegen lokaal tarief, en via het Internet is het zelfs gratis als u één tik te duur vindt.
Dank voor uw waardevolle informatie.!
Einde discussie

Reageer