beantwoord

Abonnementskosten staan niet op NS flex factuur

• 15 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Net kreeg ik de mail binnen dat mijn factuur voor NS flex klaar staat. Echter klopt het bedrag in de mail niet. Na het bekijken van de factuur klopt daar het bedrag ook niet. De abonnementskosten van dal voordeel (€5) staan er namelijk niet op. Op de factuur van vorige maand stond het er nog wel op.

Hoe kan dit opgelost worden? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Rueben NS 15 augustus 2019, 17:06

Dag Marliesprins en welkom op onze Community!

Het is inderdaad spijtig dat dit jou en andere is overkomen. We zijn hiervan op de hoogte en aan het uitzoeken wat hier de reden van is. Dat is op dit moment echter het enige wat ik hierover kan vertellen. Mijn excuses voor het ongemak!

Edit: Ik ben helemaal vergeten hierop terug te komen. Mijn excuses hiervoor! Volgens mij is iedereen hier in dit topic er al van op de hoogte maar het had te maken met een interne storing. Die is inmiddels gelukkig weer verholpen en de kosten worden dan ook weer verrekend op de eerstvolgende factuur, als dat al niet al gebeurd is.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
U bent niet de enige met dit probleem: zie dit bericht van een ander lid op dit forum met exact dezelfde situatie en dit bericht van mijzelf; bij mij is het abonnement Dal Vrij niet gefactureerd.

Er lijkt dus een administratief probleem te spelen aan de kant van NS. Ik verwacht dat een moderator ons binnenkort zal informeren over wat er aan de hand is en hoe NS dit gaat oplossen.
-
-
U bent niet de enige met dit probleem: zie dit bericht van een ander lid op dit forum met exact dezelfde situatie en dit bericht van mijzelf; bij mij is het abonnement Dal Vrij niet gefactureerd.

Er lijkt dus een administratief probleem te spelen aan de kant van NS. Ik verwacht dat een moderator ons binnenkort zal informeren over wat er aan de hand is en hoe NS dit gaat oplossen.

Ik had al een beetje rondgezocht naar meer meldingen, maar kon zo niets recents vinden. Thanks voor de reactie, hopelijk krijgen we inderdaad snel meer info van NS.
(Excuus als je meerdere reacties dadelijk krijgt, op mobiel kreeg ik mijn verstuurde reacties niet terug te zien, dus nu maar op de pc proberen)
Dag Marliesprins en welkom op onze Community!

Het is inderdaad spijtig dat dit jou en andere is overkomen. We zijn hiervan op de hoogte en aan het uitzoeken wat hier de reden van is. Dat is op dit moment echter het enige wat ik hierover kan vertellen. Mijn excuses voor het ongemak!

Edit: Ik ben helemaal vergeten hierop terug te komen. Mijn excuses hiervoor! Volgens mij is iedereen hier in dit topic er al van op de hoogte maar het had te maken met een interne storing. Die is inmiddels gelukkig weer verholpen en de kosten worden dan ook weer verrekend op de eerstvolgende factuur, als dat al niet al gebeurd is.

Reageer