Goedemiddag, Ik heb vorige week mijn weekendvrij abonnement omgezet van 2e klas naar 1e klas. Ik had op internet gezocht hoe dit moest. Nu zag ik in mijn app dat ik geld moest betalen voor mijn reis vorige week van 't Harde naar Amsterdam Rai. Dus ik heb dit aan de conducteur gevraagd. Hij zei dat het klopte dat ik 1e klas mag reizen en hij mij verder niet kon helpen en ik het dus aan jullie moest vragen. Ik ben naar OV service & Tickets gegaan op station Utrecht. Zij zeiden dat ik het verkeerd heb gedaan en ik niet mijn abonnement heb gewijzigd alleen het 1e klas reizen hen aangezet. En ik dus de kosten erbij krijg per reis. Dat was dus niet de bedoeling. Ik wilde het 1e klas reizen aanzetten, zodat ik voor €9 meer 1e klas kon reizen. Op internet ben ik dus verkeerd ingelicht.
Kan dit nog omgezet worden, dat ik per 18/2 1e klas kan reizen voor €9 per maand extra? Ipv de kosten die er nu naast staan. Omdat ik vandaag weer ging reizen per trein en de 1e klas aanstond, krijg ik nog meer kosten. En dat terwijl ik 2e klas heb gezeten, omdat de conducteur iemand in de 1e klas had neergezet sie niet tegen prikkels kon.
Ik denk dus dat ik straks weer een bedrag er naast heb staan bij mijn treinreizen terwijl ik 2e klas zat.
Ik zet het zo weer terug naar 2e klas, want dit gaat flink oplopen zo. En dat terwijl ik ervan uit was gegaan dat mijn abonnement gewoon omgezet was naar weekendvrij 1e klas.
Kunnen jullie dit misschien terugdraaien? En dat ik vanaf 18/2 een anders abonnement heb. Voor 1e klas ipv 2e klas. En dat daarmee mijn kosten van 18/2 en de heenreis vandaag komen te vervallen.
Ik hoor graag van u.