beantwoord

Abonnoment

• 17 juni 2020
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb vandaag een mail gekregen dan mijn abonnement dal voordeel 6 augustus automatisch verlengt wordt. Ik wou nu via mijnNS kijken tot wanneer hij loopt.

Bij mijn producten staat staat alleen dat ik op saldo reis en staat de Ns dal voordeel er niet eens bij. Als ik het wil wijzigen naar NS flex dan staat er bij dat ik geen contracten heb.

Hoe moet ik straks mijn abonnement stopzetten als hij er niet tussen staat? Vanwege nieuw werk reis ik niet meer met de trein en ben ik het dus niet meer nodig

icon

Beste antwoord door Maxime NS 17 juni 2020, 13:38

Hallo xkiirsten, welkom op de NS Community. 

Op basis van je bericht verwacht ik dat je abonnement tot en met 5 augustus loopt. Als jij niet de contractant bent, of als je dubbel in ons systeem staat (waarbij je contract onder een ander klantnummer staat dan je Mijn NS-account) dan kan je via je account je abonnement niet goed zien/wijzigen. Je kan inderdaad zoals Tochjo al aangeeft contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder met het beëindigen van je abonnement!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als je helemaal niet meer reist en ook dat niet meer denkt te doen, dan kan je (MITS je al langer als 1 jaar dat ABO hebt!) per elke maand opzeggen op dezelfde dag-dus voor jou op de 6e. Dus als je vlot bent nog per 6/7, dan krijg je restitutie van die ene maand. Je kan zelfs per heden opzeggen door te bellen (ik kreeg een uurtje terug zomaar meteen contact, wat tot voor kort een enorme toevalstreffer was) en vragen het om te zetten naar FLEX-basis. 

Dat is dus niet helemaal correct. Dal Voordeel jaarabonnementen kunnen op ieder moment omgezet worden in NS Flex. Of dat nu de dag na het ingaan van het abonnement is of dat dat jaren later is maakt dus niet uit. 

Reputatie 5
Badge

Door je kaart eens tegen de lezer van elke NS of andere OV-automaat te houden kan je checken welke produkten er op staan en tot hoe lang. Het wemelt hier van klachten over fouten in het online systeem van de abo´s e.d., daar zou ik me niet al te zeer op verlaten. Als je helemaal niet meer reist en ook dat niet meer denkt te doen, dan kan je (MITS je al langer als 1 jaar dat ABO hebt!) per elke maand opzeggen op dezelfde dag-dus voor jou op de 6e. Dus als je vlot bent nog per 6/7, dan krijg je restitutie van die ene maand. Je kan zelfs per heden opzeggen door te bellen (ik kreeg een uurtje terug zomaar meteen contact, wat tot voor kort een enorme toevalstreffer was) en vragen het om te zetten naar FLEX-basis. Dat betekent dat je op krediet reist en alle reiskosten, ook eventueel bij bustram achteraf worden geincasseerd. OOk dan beslist niet vergeten dit op de kaart te laden bij een automaat!!

Hallo xkiirsten, welkom op de NS Community. 

Op basis van je bericht verwacht ik dat je abonnement tot en met 5 augustus loopt. Als jij niet de contractant bent, of als je dubbel in ons systeem staat (waarbij je contract onder een ander klantnummer staat dan je Mijn NS-account) dan kan je via je account je abonnement niet goed zien/wijzigen. Je kan inderdaad zoals Tochjo al aangeeft contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder met het beëindigen van je abonnement!

Badge +3

Voor het opzeggen van uw abonnement moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.

Reageer