Skip to main content

 

Er is weer een actie waarbij je 2 maanden 25% korting krijgt op een NS Flex Weekend Vrij abonnement. De actie geldt van 24 april t/m 30 juni 2023.

https://www.ns.nl/abonnementen/reis-met-weekend-vrij

Dit aanbod geldt voor nieuwe klanten. Nieuwe klant wil zeggen dat je bij het afsluiten van het abonnement niet geregistreerd staat als NS Flex-klant, met uitzondering van NS Flex Basis. Ook als je eerder een NS Flex-abonnement hebt gehad en dit abonnement hebt beëindigd, word je voor deze actie gezien als nieuwe klant

Wat een waanzin weer. Weekend Vrij is juist veel te goedkoop vergeleken met andere producten en dan gaat NS juist dat in de dump doen. Het wordt tijd dat de bezem nu eindelijk eens door de commerciële afdeling gaat 


Ik kan 'm als bestaande klant ook gewoon weer bestellen.


Ik kan 'm als bestaande klant ook gewoon weer bestellen.

Daarmee kost deze actie dus meer dan hij oplevert.


Ik moet 'm nu wel vanuit de webshop bestellen om die korting te krijgen. Bij de vorige Dal Voordeel-actie kon ik ook vanuit Mijn NS het abonnement wijzigen naar het abonnement met korting, maar daar trapt-ie nu niet in.


Ik moet 'm nu wel vanuit de webshop bestellen om die korting te krijgen. Bij de vorige Dal Voordeel-actie kon ik ook vanuit Mijn NS het abonnement wijzigen naar het abonnement met korting, maar daar trapt-ie nu niet in.

Dat zal weinigen weerhouden.


Ik kan 'm als bestaande klant ook gewoon weer bestellen.

Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen. 


Wat een waanzin weer. Weekend Vrij is juist veel te goedkoop vergeleken met andere producten en dan gaat NS juist dat in de dump doen. Het wordt tijd dat de bezem nu eindelijk eens door de commerciële afdeling gaat 

De voorwaarden zijn zeker ook geschreven door dezelfde afdeling. De kans dat een jurist onderstaande zin typt, zou nul moeten zijn.

De gewijzigde actievoorwaarden gelden vanaf de datum van inwerkingtreding.


Ik moet 'm nu wel vanuit de webshop bestellen om die korting te krijgen. Bij de vorige Dal Voordeel-actie kon ik ook vanuit Mijn NS het abonnement wijzigen naar het abonnement met korting, maar daar trapt-ie nu niet in.

Alle Flex abonnementswisselingen gaan via de Webshop, maar de link naar de actie is een variant van het reguliere Weekend Vrij.

Als je de URL vanut Mijn NS aanvult met ?p=WVR23 dan krijg je ook de actieprijs 😅

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/4?p=WVR23


 

De voorwaarden zijn zeker ook geschreven door dezelfde afdeling. De kans dat een jurist onderstaande zin typt, zou nul moeten zijn.

De gewijzigde actievoorwaarden gelden vanaf de datum van inwerkingtreding.

Dat laatste is meestal zo.😂


Aantrekkelijke actie ! Keerzijde is helaas nog drukkere treinen in het weekend op bepaalde routes ivm lage frequentie, zeker met het oog op het komende zomer- en vakantieseizoen. 


De actie lijkt te zijn afgelopen. Wanneer je op de link klikt en probeert te bestellen, dan verschijnt er alleen een Weekend Vrij abonnement zonder korting.


De actie lijkt te zijn afgelopen. Wanneer je op de link klikt en probeert te bestellen, dan verschijnt er alleen een Weekend Vrij abonnement zonder korting.

Via de link van @Robert B kan ik gewoon weekendvrij tegen actietarief bestellen.


Via de link van @Robert B kan ik gewoon weekendvrij tegen actietarief bestellen.

Het zit waarschijnlijk in de cookies. Nu ik het via een incognitotabblad in Chrome doe, verschijnt de korting wel.


 

Er is weer een actie waarbij je 2 maanden 25% korting krijgt op een NS Flex Weekend Vrij abonnement. De actie geldt van 24 april t/m 30 juni 2023.

https://www.ns.nl/abonnementen/reis-met-weekend-vrij

Dit aanbod geldt voor nieuwe klanten. Nieuwe klant wil zeggen dat je bij het afsluiten van het abonnement niet geregistreerd staat als NS Flex-klant, met uitzondering van NS Flex Basis. Ook als je eerder een NS Flex-abonnement hebt gehad en dit abonnement hebt beëindigd, word je voor deze actie gezien als nieuwe klant

Op mijn vandaag ontvangen nota is de actiekorting niet toegepast ( abo op 27 mei afgesloten) Wat moet ik nu doen? Ik heb geprobeerd te chatten, maar dat liep helemaal vast


 

Op mijn vandaag ontvangen nota is de actiekorting niet toegepast ( abo op 27 mei afgesloten) Wat moet ik nu doen? Ik heb geprobeerd te chatten, maar dat liep helemaal vast


 

Op mijn vandaag ontvangen nota is de actiekorting niet toegepast ( abo op 27 mei afgesloten) Wat moet ik nu doen? Ik heb geprobeerd te chatten, maar dat liep helemaal vast

Heb je wel via de actielink besteld? Had je al een flex abonnement voordat je deze bestelde?


 

Op mijn vandaag ontvangen nota is de actiekorting niet toegepast ( abo op 27 mei afgesloten) Wat moet ik nu doen? Ik heb geprobeerd te chatten, maar dat liep helemaal vast

Bellen met 030 751 5155 (keuzemenu 2) dan maar.


E-mail klopt niet

 


Ik weet niet meer of ik via de link besteld heb, ik denk via het dashboard. Ik beheer ook de oVchip van mijn echtgenoot en heb nog een andere voor Arriva. Maar je gaat er gewoon vanuit dat dat vanzelf goed komt


Ik had een Flex basis


E-mail klopt niet

 

Wat een misser van de NS


Als je meer berichtjes post krijg je dus een andere toevoeging? Van op het juiste spoor naar sprinter. En later koploper dus. Het lijkt op de stickers die mijn kleindochter krijgt bij de zindelijkheidstraining, wel een beetje maf. 



Vandaag had ik iemand aan de lijn eindelijk, maar ze was niet te verstaan. Praatte half Surinaams en ik ben slechthorend. De meeste Surinaamse Nederlanders zijn wel goed te verstaan, maar mijn echtgenoot zei dat zo’n medewerkster misschien wel in Suriname woont. Maar ze was wel aardig en herhaalde alles als ik dat vroeg. Maar ze kon het niet oplossen, moest met een andere afdeling bellen en zette mij in de wacht. Dat was niet erg. Maar zij kreeg de medewerker die ze wilde spreken niet aan de lijn, nog een poging en weer wachten en toen zei ze dat ik maar een andere keer moest bellen. Weer een half uur verknoeid. Ik heb nu een brief getypt met bijlages en per gewone post verstuurd. Met de bijlages ( de aanbieding, mijn gegevens etc) was het wel 30 gram. Dus 2 euro aan postzegels. Maar zo langzamerhand wordt het een erezaak. En ga ik bij afwijzing het hele zaakje doorsturen naar een consumentenprogramma. Voor de schandpaal. Nu ja, ik wacht af


U kunt beter nog een keer terug bellen of anders via de chat contact opnemen. Wanneer u iets per gewone post verstuurt naar NS duurt het maanden voor er misschien een reactie komt. 


Kassa heeft wel een e-mailadres kassa@bnnvara.nl dus is het makkelijk om de brief en klacht door te sturen


Reageer