beantwoord

Actie code ex-student werkt niet omdat product eerder is stopgezet

• 25 september 2014
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

Hallo,

De actie code voor ex-student werkt niet bij mij. Ik ben er ondertussen achter dat dit komt omdat ik vorig jaar voor twee maanden het product heb stopgezet vanwege een buitenlandse stage (nov-dec). Toen ik terugkwam kon ik mijn studentenOV direct weer gebruiken. Nu zeggen de medewerkers van de klantenservice dat ik geen recht meer heb op de actie, omdat dat in zou zijn gegaan na de eerste keer stopzetten. Afijn, ik begrijp waarom dat voor jullie lastig kan zijn. Maar de actie is toch voor EX-studenten?! Ik ben sinds juli klaar met mijn opleiding en heb sinds september dus geen recht meer op het studentenproduct. Heb ik dus ook stopgezet. Ik zou nu toch eigenlijk gewoon recht moeten hebben op die actie? De actie is voor een jaar, en jullie zeggen dat ik hem voor twee maanden dus had moeten gebruiken? Waarom zou ik geen recht hebben om mee te doen aan de actie? Ik heb dit nooit eerder aangevraagd.
( Ik lees in een ander topic dat het niet uitmaakt wanneer het studentOV tijdelijk is stopgezet, mits je niet al gebruik gemaakt hebt van de actie..)

Ik hoop dat hier een oplossing voor is.
icon

Beste antwoord door Ramon NS 25 september 2014, 17:13

Dag schoentje, jammer om te lezen dat de voorwaarden niet geheel duidelijk waren. De actie gaat inderdaad lopen vanaf het moment dat je je studentenreisrecht voor de eerste maal stopzet. Deze voorwaarden zijn bepaald door NS, DUO en het ministerie gezamenlijk. Helaas is nu de termijn verlopen en is het niet mogelijk gebruik te maken van deze actie. Ik zou je uit coulance nog € 15,- korting kunnen bieden op een Dal Voordeel. Mocht je hier interesse voor hebben dan mag je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en je OV-chipkaartnummer (studenten OV-chipkaart). Groet Ramon
Bekijk origineel

1 reactie

Dag schoentje, jammer om te lezen dat de voorwaarden niet geheel duidelijk waren. De actie gaat inderdaad lopen vanaf het moment dat je je studentenreisrecht voor de eerste maal stopzet. Deze voorwaarden zijn bepaald door NS, DUO en het ministerie gezamenlijk. Helaas is nu de termijn verlopen en is het niet mogelijk gebruik te maken van deze actie. Ik zou je uit coulance nog € 15,- korting kunnen bieden op een Dal Voordeel. Mocht je hier interesse voor hebben dan mag je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en je OV-chipkaartnummer (studenten OV-chipkaart). Groet Ramon

Reageer