beantwoord

Actie code Exstudent werkt niet

• 4 januari 2016
  • 3 reacties
  • 415 Bekeken

Beste NS,
Ik heb gisteren mijn NS studenten Reis product stopgezet.
Jullie website zegt dat ik dan binnen 48 uur met de actiecode Exstudent plus de 16 nummers van ov kaart een gratis dal uren abbonement kan aanschaffen.

De site zegt echter dat hij niet geldig is bij het controleren.
Wat gaat er mis? ik ben binnen de 48 uur en heb het met 3 browsers geprobeerd.

Met vriendelijke groet,
Lyla Kok
PS zie screenshot in de bijlage.

Jullie website: http://www.ns.nl/uitgelicht/studenten/ex-studenten.html
" Zo bestel je een nieuw NS abonnement"

Beëindig je Studentenreisproduct bij de kaartautomaat. Op ‘studentenproduct stopzetten’ leggen we uit hoe je dat doet.
Bestel minimaal 48 uur na het beëindigen van je Studentenreisproduct met korting één van de NS-abonnementen online.
Gebruik op de betaalpagina de actiecode: ‘Exstudent’ direct aangevuld met de 16 cijfers van jouw OV-chipkaart, bijv: Exstudent1234123412341234.
De actiecode is na het beëindigen van het Studentenreisproduct slechts 3 maanden geldig en is eenmalig te gebruiken.
Activeer je nieuwe NS-abonnement bij een kaartautomaat. Dit kun je direct na afronding van je bestelling doen. Kijk op de adresvinder voor een automaat bij jou in de buurt.
icon

Beste antwoord door Pe_pe 4 januari 2016, 11:08

Niet binnen 48 uur, maar na minstens 48 uur en binnen 3 maanden. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Niet binnen 48 uur, maar na minstens 48 uur en binnen 3 maanden. 🙂
Hoi Lyla, en welkom!

Je printscreen heb ik weggehaald, omdat hier allerlei persoonlijke informatie op te lezen was. Straks heb je twintig stalkers aan je deur....

De informatie van Pe_pe is juist: de actiecode is te gebruiken ná 48 uur. Ik ga er dan ook vanuit dat het morgen alsnog lukt.
ok, bedankt beiden!
Probeer ik het morgen nogmaals

Reageer