beantwoord

actie code voor dal voordeel

• 26 april 2015
  • 4 reacties
  • 400 Bekeken

Ik wou mijn abonnement wijzigen van weekend vrij naar dal voordeel en je hebt nu een tijdelijke actie dat je maar 29 euro betaald ipv 50 voor het 1e jaar. Ik las dus ook dat je een actie code moest invoeren bij het bevestigen van je wijziging maar heb nergens kunnen zien waar ik het in moest vullen en moet dan toch 50 euro betalen. Wat moet ik doen om wel de 29 euro te betalen ipv 50?
icon

Beste antwoord door Herman NS 28 april 2015, 14:06

Hallo Natalie,

De actie is voor nieuwe klanten. Zie het als een soort van wervingsactie. De waarheid is dat je geen actiecode kunt invullen als je een contract gaat wijzigen. Ik kan het helaas niet mooier maken dan het is.
Alleen bij een nieuwe bestelling kan later in het bestelproces de actiecode worden ingevoerd.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

4 reacties

De actiecode is 1521
Dankje sumber alam maar dat had ik al gelzen kon het alleen nergens invoeren..
Reputatie 7
Badge +4
Als het goed is, moet dat helemaal aan het einde. Er wordt eerst een bedrag van 50 euro genoemd en als je de actiecode invoert wordt dat 29 euro, de actieprijs. Overigens kun je het eerste jaar dat je Weekendvrij hebt niet overstappen naar het Dalvoordeelabonnement, daarna wel elke maand. Ler er op dat je het uiterlijk twee weken voor de vervaldatum van je Weekendvrij doet, anders moet je in het ergste geval bijna zes weken wachten.
Hallo Natalie,

De actie is voor nieuwe klanten. Zie het als een soort van wervingsactie. De waarheid is dat je geen actiecode kunt invullen als je een contract gaat wijzigen. Ik kan het helaas niet mooier maken dan het is.
Alleen bij een nieuwe bestelling kan later in het bestelproces de actiecode worden ingevoerd.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer