beantwoord

Actie dal voordeel

• 13 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Ik heb net mijn dal abo beeindigd. Tijdens het gesprek met de ns telefoniste werd mij verteld dat ik direct meer een nieuw abo met korting (29 euro) af kan sluiten. Ik heb aangeven dat ik me kon herinneren dat er in de voorwaarden iets staat dat dat pas na 2 maanden ofzo weer kan. Als ik nu online kijk dan staat dit inderdaad ok in de voorwaarden. De telefoniste herhaalde echter dat als ik vandaag mijn beeindiging op haal ik morgen alweer een nieuw kortingsabonement af kan sluiten.
Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Leny NS 13 oktober 2014, 10:37

Hoi Ramona, welkom op het forum. De informatie op de site klopt. Maar in sommige gevallen kan de medewerker het abonnement zo beëindigen, dat je na de deactivatie opnieuw een abonnement kan bestellen. Dus de informatie van haar klopt ook. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Hoi Ramona, welkom op het forum. De informatie op de site klopt. Maar in sommige gevallen kan de medewerker het abonnement zo beëindigen, dat je na de deactivatie opnieuw een abonnement kan bestellen. Dus de informatie van haar klopt ook. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny
Ah ok.
Bedankt voor het snelle antwoord!

Reageer