beantwoord

Actie Dal Voordeel verlengd!!!

• 26 mei 2015
  • 6 reacties
  • 257 Bekeken

Geachte heer mevrouw,

Na Pinksteren (en de daarbij behorende familiedrukte) hoopte ik vandaag (welbewust 26 mei) mijn nieuwe voordeelkaart aan te schaffen, daar ik dit weekend met koeieletters op uw site vond dat de "..actie was verlengd tot 26 mei!!!".
Helaas kom ik tot de conclusie dat uw marketingafdeling en sales niet volledig op elkaar zijn ingesteld.

Formeel is natuurlijk te stellen dat tot 26 mei betekent; 25 mei 23.59 uur. Echter verwachtte ik dat met deze marketing uiting niet.
Uiterst onvriendelijk dat uw klantenservice niet verder komt dan "misschien kunt u deze (niet werkende) code nog eens proberen". Ik voel me dan ook bekocht.
icon

Beste antwoord door Herman NS 26 mei 2015, 16:59

De actie was verlengd tot 26 mei. Dus inderdaad tot en met 25 mei. Helaas kan ik je hierin niet van dienst zijn Pinksteren. Het abonnement is nog wel te koop voor € 50,00. Ervaring leert dat je dit bedrag met een paar reizen kunt terugverdienen. Het topic heb ik verplaatst naar 'abonnementen'.
Bekijk origineel

6 reacties

Wat ik in het begin heb begrepen is dat deze actie eerst tot 17 mei 2015 zou gaan duren, en daarna was deze actie verlengd tot maandag 25 mei 2015. Dus als u iets eerder had gedaan was er geen probleem geweest. Om tot op het laatste moment nog te gaan bestellen lijkt mij link.
Wat ik in het begin heb begrepen is dat deze actie eerst tot 17 mei 2015 zou gaan duren, en daarna was deze actie verlengd tot maandag 25 mei 2015. Dus als u iets eerder had gedaan was er geen probleem geweest. Om tot op het laatste moment nog te gaan bestellen lijkt mij link.

Dit is dus niet wat de NS van de (marketing)daken schreeuwt. Die combinatie van feiten vind ik bijzonder klantonvriendeljik.
"Om tot op het laatste moment nog te gaan bestellen lijkt mij link". Indien in de marketinguitingen had gestaan 'actie verlengd t/m 25 mei', had ik op 25 mei besteld. Dit heeft normaliter niets met link te maken.

Ik weet dat ik bij letter der wet geen poot heb om op te staan. Maar vind 't teleurstellend.
Senang heeft gelijk. Naar ons is er al eerder gecommuniceerd dat die actie tot en met 25 mei 2015 zou gaan duren naar eerdere reactie op het forum: actie was eerst inderdaad geldig tot en met 17 mei. Ik geef meteen door dat het 's avonds niet meer lukte om het Dal Voordeel abbo te kopen met korting. Zoals Hendrik al zegt is de actie verlengd tot 25 mei, dus je kunt het abonnement deze week nog aanschaffen voor 29 euro!
De actie was verlengd tot 26 mei. Dus inderdaad tot en met 25 mei. Helaas kan ik je hierin niet van dienst zijn Pinksteren. Het abonnement is nog wel te koop voor € 50,00. Ervaring leert dat je dit bedrag met een paar reizen kunt terugverdienen. Het topic heb ik verplaatst naar 'abonnementen'.
Ik heb binnen deze periode, verlenging periode, gebruik gemaakt van deze actie alleen kon ik op dat moment niet anders dan afrekenen voor 50 euro in de online webshop. Terwijl dit wel binnen de actie periode viel. Nu heb ik dus 50 betaald in plaats van 29 voor het eerste jaar. Hoe gaan we dit oplossen?
Eerlijk gezegd had u de actiecode moeten invoeren dan had u hem voor 29 € kunnen kopen. Ik weet niet of de NS nu nog happig is. Dan had u meteen aan de bel moeten trekken!

Reageer