beantwoord

actie dalurenabonnement van 50euro naar 29euro

• 23 november 2017
  • 4 reacties
  • 293 Bekeken

om me daarvoor op te geven heb ik een actiecode nodig en die heb ik niet hoe verder
icon

Beste antwoord door Thom 23 november 2017, 10:17

U heeft geen actiecode meer nodig en u kunt zo bestellen. Doe het wel snel, de actie loopt bijna af. Bestel voor 27 november.

De actie is vaker geweest en hiervoor was toen een actiecode nodig. Dat wekte af en toe verwarring, en is afgeschaft. Het is eerder vermeld in topics die niet meer actueel zijn.
Bekijk origineel

4 reacties

om me daarvoor op te geven heb ik een actiecode nodig en die heb ik niet hoe verder

Ondanks dat dit topic al wat ouder is kan ik je wel vertellen dat als er dit soort aanbiedingen zijn, die kan je dan gewoon kopen tegen de gereduceerde prijs zonder code en toestanden. Deze actie is behoorlijk vaak dus hou het gewoon even in de gaten.
Hallo j.p.koning en leuk dat je ons forum hebt gevonden,

Het klopt dat je geen code hoeft in te vullen om het Dal Voordeel abonnement met korting te bestellen. In het verleden was dat wel noodzakelijk, maar tegenwoordig is dat niet meer nodig bij een actie voor een abonnement. Als dat wel het geval is zal dat er altijd bij worden vermeld.
Reputatie 7
Badge +4
U heeft geen actiecode meer nodig en u kunt zo bestellen. Doe het wel snel, de actie loopt bijna af. Bestel voor 27 november.

De actie is vaker geweest en hiervoor was toen een actiecode nodig. Dat wekte af en toe verwarring, en is afgeschaft. Het is eerder vermeld in topics die niet meer actueel zijn.
Reputatie 1
Volgens mij als je in deze periode dit abonnement aanvraagt krijg je deze automatisch voor het kortingsbedrag.

Reageer