beantwoord

Actie voor abonnementhouders, klassewissel 2-1

• 31 juli 2014
  • 3 reacties
  • 336 Bekeken

Bestel vóór 15 augustus 2014 Toeslag 2-1 Dagkaart , is de titel van de mail. Maar... zo simpel is het niet, helaas.

In de mail staat een persoonlijke actiecode.
Met die code kan ik twee couponcodes kopen.
Deze couponcodes kan ik weer online inwisselen voor e-tickets(?)
(Waarschijnlijk zijn het gedateerde/persoonlijke e-tickets, dus zul je weer veel gegevens mogen invullen
en is er weinig flexibels meer aan)
Met die e-tickets (die ik waarschijnlijk zal moeten printen) en nadat ik mijn OVC ingecheckt heb,
kan ik eindelijk 1e klas reizen.

Lang leve de automatisering en digitalisering, kan dit nou echt niet makkelijker?

idee:
Mijn kaartnummer is bekend bij NS, kaart bij automaat houden en opwaarderen op de dag dat ik graag 1e klas wil,
tot 7 okt en tot maximaal 2x kan dit dan voor gereduceerd tarief.

Of jullie doen moeilijk, of jullie willen simpelweg geen toeslag 1-2 graag verkopen, maar code in code in code in pdf formulier omwisselen, is mij teveel moeite voor zoiets simpels.

Het zal wel aan mij liggen?
icon

Beste antwoord door Thijs NS 31 juli 2014, 19:05

De bestelwijze is even wennen, dat kan ik me voorstellen. Na het aankopen van de couponcodes kun je deze online inwisselen voor tickets. Deze staan nog niet op naam of datum. Dit maakt het dus mogelijk de tickets op een andere naam dan de besteller te zetten. De tickets zullen ook geprint moeten worden. Het is even wennen, zoals ik al zei, maar het proces is snel, en is makkelijk te volgen. Bij vragen of problemen lees ik het graag, dan help ik je er graag mee verder.
Bekijk origineel

3 reacties

De bestelwijze is even wennen, dat kan ik me voorstellen. Na het aankopen van de couponcodes kun je deze online inwisselen voor tickets. Deze staan nog niet op naam of datum. Dit maakt het dus mogelijk de tickets op een andere naam dan de besteller te zetten. De tickets zullen ook geprint moeten worden. Het is even wennen, zoals ik al zei, maar het proces is snel, en is makkelijk te volgen. Bij vragen of problemen lees ik het graag, dan help ik je er graag mee verder.
Oke, dus na de hele bestelprocedure, kan ik die tickets uitprinten en meenemen. Kom ik dan onderweg een situatie tegen dat ik denk, nu ga wil ik 1e klas reizen, dan kan dat gewoon daarmee?

Dan gebruik ik eentje voor mijzelf en de ander voor mijn reispartner van dat moment, gestempeld op die dag van gebruik.
Badge +3
Nee, als u de couponcodes inwisselt voor e-tickets moet u de datum en de naam van de reiziger invoeren.

Reageer