beantwoord

Actiecode aanbod ex-student verlopen

• 2 september 2014
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

Beste NS,

Eind juni ben ik afgestudeerd aan de Hogeschool van Amsterdam. Op dat moment was ik in eerste instantie uitgeschreven. Later bleek dat ik officieel pas op 31 augustus werd uitgeschreven. Dit is door DUO aangepast. Ik wil graag mijn NS 40% voordeelkaart activeren op mijn OV, maar dat lukt niet meer. Ik heb het gevoel dat de problemen bij DUO ervoor hebben gezorgd dat ik dit niet kan activeren. Hebben jullie hier een oplossing voor of kan ik een bewijs opsturen die laat zien wanneer ik ben uitgeschreven voor mijn studie?

Met vriendelijke groet,

Mike S
icon

Beste antwoord door Inge NS 2 september 2014, 17:05

Welkom op het forum Mike-Uithoorn!

Het aanbod voor ex-studenten en langstudeerders is geldig binnen 3 maanden na beëindiging van je Studentenreisproduct. We kijken alleen naar de einddatum van je Studentenreisproduct. De datum van uitschrijving bij je Hogeschool is niet van belang. Voldoe je aan deze voorwaarde?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum Mike-Uithoorn!

Het aanbod voor ex-studenten en langstudeerders is geldig binnen 3 maanden na beëindiging van je Studentenreisproduct. We kijken alleen naar de einddatum van je Studentenreisproduct. De datum van uitschrijving bij je Hogeschool is niet van belang. Voldoe je aan deze voorwaarde?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer