beantwoord

actiecode afgestudeerden

• 1 juli 2017
  • 8 reacties
  • 407 Bekeken

actiecode werkt niet, ben namelijk afgestudeerd en heb studenten-reisproduct stopgezet.

hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Iris NS 1 juli 2017, 16:32

Welkom op het NS Serviceforum, Thijsieboy1993 :)

De vragen van Slidestops zijn terecht. Je kunt de actiecode na 48 uur gebruiken (binnen 3 maanden) en wanneer het Studentenreisproduct tussendoor is stopgezet werkt het niet. Hier vind je meer informatie over de actie. Mocht je er hierna nog steeds niet uitkomen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan word je daar verder geholpen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hoe lang is het geleden dat je je product stopgezet hebt (moet minimaal 48 uur zijn en maximaal 3 maanden) en heb je tussendoor een "tussenjaar" zonder product gehad?
Welkom op het NS Serviceforum, Thijsieboy1993 :)

De vragen van Slidestops zijn terecht. Je kunt de actiecode na 48 uur gebruiken (binnen 3 maanden) en wanneer het Studentenreisproduct tussendoor is stopgezet werkt het niet. Hier vind je meer informatie over de actie. Mocht je er hierna nog steeds niet uitkomen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan word je daar verder geholpen.
Badge +3
In een eerder topic is aangegeven dat er niet meer op de website staat dat de code pas na 48 uur te gebruiken is, omdat de code ook binnen 48 uur zou moeten werken. Dat blijkt dus lang niet altijd het geval te zijn; Iris geeft hierboven ook aan dat de code pas na 48 uur te gebruiken is. Het lijkt me goed te onderzoeken wat nu waar is, en de periode van 48 uur weer op de website te vermelden als er toch nog 48 uur gewacht moet worden.
Badge +3
48 uur is een veilige marge, maar wellicht werkt het eerder ook. Via Twitter vaak dezelfde vraag "code exstudent(kaartnummer) werkt niet".

Wat men vooral niet moet vergeten is dat die (max.) 48 uur pas ingaan vanaf het moment dat je na het stopzetten (via DUO) dit eerst als 'bestelling' hebt opgehaald bij een servicepunt.
Badge +3
Ik zou graag nog van een moderator horen of er nu wel of niet nog 48 uur gewacht moet worden met bestellen nadat het studentenreisproduct is stopgezet.
Badge +3
Ik zou dat nog steeds graag horen.
Voor zover bij ons bekend is het toch zeker nog nodig om 48 te wachten na het stopzetten van het studenten reisproduct, alvorens de code bruikbaar is. Dit staat dan ook duidelijk vermeld op onze website. Of dit recentelijk is aangepast durf ik niet te zeggen.
Badge +3
Ik zie het nu, dus er is nu duidelijkheid. Die tekst stond er eerder zeker niet, dus iemand zal iets hebben aangepast 🙂

Reageer