beantwoord

Actiecode ex-student/langstudeerder verlopen

  • 10 september 2014
  • 1 reactie
  • 5130 Bekeken

Ik probeer het gratis Dal Voordeel abonnement aan te vragen, nadat ik afgelopen vrijdag mijn studentenreisproduct stopgezet heb. Dit is dus al meer dan 48 uur geleden. Wanneer ik de code student+nr. invul krijg ik de melding dat de actiecode verlopen is.

Hoe kan dit? Het is meer dan 48 uur geleden en binnen 3 maanden na stopzetten, dus dit klopt niet lijkt me.:?
icon

Beste antwoord door Inge NS 10 september 2014, 17:03

Welkom op het forum Bram2609!

Heb je wel de correcte actiecode ingetoetst? Voor Ex-studenten is de actiecode: 'exStudent', direct gevolgd door de juiste 16 cijfers te vinden op je OV-chipkaart (als volgt: exStudent3528XXXXXXXXXXXX). Voor Langstudeerders is de actiecode: 'Student', direct gevolgd door de juiste 16 cijfers te vinden op je OV-chipkaart (als volgt: Student3528XXXXXXXXXXXX).

Mocht dit niet de oplossing zijn: heb je al eerder gekozen voor een gratis kortingskaart en die besteld via 'Mijn NS'? In dat geval kom je niet in aanmerking voor een tweede aanbod.

Tot slot kan de foutmelding ook opduiken als je eerder vandaag geprobeerd hebt het aanbod te bestellen zonder de bestelling volledig af te ronden. In dat geval vervalt je reservering in de nacht en kun je het de volgende dag opnieuw proberen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum Bram2609!

Heb je wel de correcte actiecode ingetoetst? Voor Ex-studenten is de actiecode: 'exStudent', direct gevolgd door de juiste 16 cijfers te vinden op je OV-chipkaart (als volgt: exStudent3528XXXXXXXXXXXX). Voor Langstudeerders is de actiecode: 'Student', direct gevolgd door de juiste 16 cijfers te vinden op je OV-chipkaart (als volgt: Student3528XXXXXXXXXXXX).

Mocht dit niet de oplossing zijn: heb je al eerder gekozen voor een gratis kortingskaart en die besteld via 'Mijn NS'? In dat geval kom je niet in aanmerking voor een tweede aanbod.

Tot slot kan de foutmelding ook opduiken als je eerder vandaag geprobeerd hebt het aanbod te bestellen zonder de bestelling volledig af te ronden. In dat geval vervalt je reservering in de nacht en kun je het de volgende dag opnieuw proberen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer