beantwoord

Actiecode Exstudent

• 3 april 2016
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik ben afgestudeerd en >48 uur geleden mijn studentenabonnement stop gezet. Nu probeer ik een voordeeluren abonnement af te sluiten met de actiecode (Exstudent + de 16 cijferige code van mijn ov-pas), echter zegt hij elke keer dat de actiecode verlopen is.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 april 2016, 16:24

Formeel geldt de actie alleen de eerste keer dat het studentenreisproduct wordt stopgezet. Daarom werkt de code in uw geval niet meer. Vorig jaar heeft een moderator echter aangegeven dat de klantenservice coulant zou omgaan met eenieder die het studentenreisproduct heeft stopgezet om in het buitenland te gaan studeren.

Ik raad u daarom aan contact op te nemen met de klantenservice. Leg uw situatie uit en geef aan dat u alsnog in aanmerking wilt komen voor de korting. Het lijkt mij het makkelijkst om online contact op te nemen met de klantenservice, zodat u een link naar het betreffende bericht kunt bijvoegen. Dat kan bijvoorbeeld door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Diede, welkom op het serviceforum van NS.

Je gebruikt de goede code dus daar kan het niet aan liggen. Heb je al eerder gekozen voor een gratis kortingskaart? In dat geval kom je niet een tweede keer in aanmerking voor het aanbod.

De foutmelding kan ook opduiken als je al eerder op de dag hebt geprobeerd om de bestelling te plaatsen. In dat geval zou je het de volgende dag nogmaals kunnen proberen.

Mocht dit niet geval zijn, dan kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook.
Indien je eerder je studentabonnement stopgezet hebt (Bijvoorbeeld bij stage in het buitenland) dan is de periode dat de actiecode geldig is gaan lopen. In dat geval is de code inderdaad al verlopen.
Vaak helpt het dan om met dit verhaal de klantenservice te bellen, vaak wordt de korting dan alsnog toegekend. (maar soms ook niet).
Dankje, ik heb inderdaad mijn studentenabonnement tijdelijks stopgezet ivm een stage in het buitenland.
Badge +3
Formeel geldt de actie alleen de eerste keer dat het studentenreisproduct wordt stopgezet. Daarom werkt de code in uw geval niet meer. Vorig jaar heeft een moderator echter aangegeven dat de klantenservice coulant zou omgaan met eenieder die het studentenreisproduct heeft stopgezet om in het buitenland te gaan studeren.

Ik raad u daarom aan contact op te nemen met de klantenservice. Leg uw situatie uit en geef aan dat u alsnog in aanmerking wilt komen voor de korting. Het lijkt mij het makkelijkst om online contact op te nemen met de klantenservice, zodat u een link naar het betreffende bericht kunt bijvoegen. Dat kan bijvoorbeeld door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer