beantwoord

actiecode exstudent

  • 5 december 2017
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Ik ben recentelijk afgestudeerd en wil graag gebruik maken van het 40% dal uren abonnement. Ik heb deze gisteren geprobeerd te activeren maar door dat mijn bank niet meewerkte lukte dit niet. Ik kreeg de melding dat de actiecode vanaf 6 uur de volgende dag weer zou werken. Dit is echter niet het geval. Als ik het allemaal nogmaals probeer geeft de website aan dat de actiecode al in gebruik is. Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Thom 5 december 2017, 15:04

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice.

Normaal worden de mislukte betalingen gereset om vier uur in de ochtend. Omdat het daarna ook niet goed ging, moet u er even naar kijken. Is uw aanvraag na 48 uur en binnen drie maanden?


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice.

Normaal worden de mislukte betalingen gereset om vier uur in de ochtend. Omdat het daarna ook niet goed ging, moet u er even naar kijken. Is uw aanvraag na 48 uur en binnen drie maanden?


Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Hallo anneloesvansmeden en welkom op het NS Forum,

Het antwoord van Thom klopt. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer