beantwoord

Actiecode exstudent

  • 8 februari 2018
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Ik heb enkele dagen geleden geprobeerd om het jaar dalvoordeel voor ex-studenten aan te vragen, maar voor ik mijn rekeningnummer geverifieerd had, liep het klem en kon ik het geheel niet afronden. Nu geeft het systeem aan dat mijn actiecode al gebruikt is, en kan ik de aanvraag niet meer doen. Kan iemand mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 8 februari 2018, 16:12

Goedemiddag Janne_0 en welkom op het NS Serviceforum!

Balen om te lezen dat het bij de eerste bestelling is misgegaan! Gezien mijn dienst er over een kwartier op zit, wil ik je in dit geval adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Het snelste gaat dat via 030-7515155, Twitter of Facebook! Mijn collega's daar kunnen je hier verder mee helpen 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Janne_0 en welkom op het NS Serviceforum!

Balen om te lezen dat het bij de eerste bestelling is misgegaan! Gezien mijn dienst er over een kwartier op zit, wil ik je in dit geval adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Het snelste gaat dat via 030-7515155, Twitter of Facebook! Mijn collega's daar kunnen je hier verder mee helpen 🙂

Reageer