beantwoord

Actiecode exstudent abonnement

  • 9 september 2017
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Hallo meneer, mevrouw,
Ik had even een vraag ik was eergisteren een vriendin aan het helpen met het aanvragen van een abonnement. Ze is net klaar met haar studie en kan als het goed is een gratis dall voordeel abonnement krijgen . Ik zat op de website ik had alles al voor haar ingevuld de actiecode deed het maar toen ik op de betaalpagina kwam werd ik eruit gegooid . Toen heb ik het opnieuw geprobeerd maar nu zegt hij dat de actiecode al gebruikt is terwijl het abonnement nog niet werkt. Ik heb jullie al gebeld en toen werd gezegd dat ik een paar dagen moest wachten heb ik gedaan maar de code doet het nog steeds niet. Kunnen jullie ons aub helpen het kaartnummer van de ov is ****** {edit moderator}
icon

Beste antwoord door Thomas NS 10 september 2017, 12:32

Hallo Ghofman en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat jouw Exstudentcode niet werkt. Vroeger was het zo dat als jouw Exstudentencode werd ingevuld, maar de bestelling niet goed ging, de code na (uit mijn hoofd) 6 uur 's ochtends weer beschikbaar werd gesteld. Dit gebeurt helaas niet meer, dus zijn er twee mogelijkheden om alsnog gebruikt te kunnen maken van deze actie:

1) Probeer in plaats van EXSTUDENT{ovchipkaartnummer} eens STUDENT{ovchipkaartnummer}. Dit is een back-up code die voor veel (niet alle) studenten klaarstaat voor dit soort gevallen.
2) Contacteer onze Social Media afdeling met een verzoek tot de volgende werkwijze: Of het mogelijk is om een bewijs te sturen van het stopzetten van het Studentenreisproduct (screenshot MijnDUO) en vervolgens het DalVoordeelabonnement kunt bestellen. Hierna kunnen mijn collega's op Social Media n.a.v. jouw bericht besluiten om uit coulance die 50 euro te vergoeden. Mijn tip: neem even contact op met onze Twitter of Facebook.

NB: ik heb jouw OV-chipkaartnummer verwijderd uit het openbare bericht, i.v.m. jouw eigen privacy.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Ghofman en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat jouw Exstudentcode niet werkt. Vroeger was het zo dat als jouw Exstudentencode werd ingevuld, maar de bestelling niet goed ging, de code na (uit mijn hoofd) 6 uur 's ochtends weer beschikbaar werd gesteld. Dit gebeurt helaas niet meer, dus zijn er twee mogelijkheden om alsnog gebruikt te kunnen maken van deze actie:

1) Probeer in plaats van EXSTUDENT{ovchipkaartnummer} eens STUDENT{ovchipkaartnummer}. Dit is een back-up code die voor veel (niet alle) studenten klaarstaat voor dit soort gevallen.
2) Contacteer onze Social Media afdeling met een verzoek tot de volgende werkwijze: Of het mogelijk is om een bewijs te sturen van het stopzetten van het Studentenreisproduct (screenshot MijnDUO) en vervolgens het DalVoordeelabonnement kunt bestellen. Hierna kunnen mijn collega's op Social Media n.a.v. jouw bericht besluiten om uit coulance die 50 euro te vergoeden. Mijn tip: neem even contact op met onze Twitter of Facebook.

NB: ik heb jouw OV-chipkaartnummer verwijderd uit het openbare bericht, i.v.m. jouw eigen privacy.

Reageer