beantwoord

Actiecode exstudent dalvoordeel abonnement werkt niet.

• 3 mei 2015
  • 4 reacties
  • 364 Bekeken

Ik heb afgelopen vrijdag mijn studentenov product stop gezet. Vanavond (ivm minimaal 48 uur later) het dalvoordeel abonnement aangevraagd. Wanneer ik de kortingscode invoer(exstudent+ovchipkaartnr) komt er in mijn scherm te staan dat mijn actiecode is verlopen.. Terwijl dit dus niet zo is! Krijg telefonisch geen contact met de klantenservice en heb mijn abonnement morgen nodig.. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 3 mei 2015, 22:23

Uit een ander topic over dezelfde vraag:
· Heb je de correcte actiecode ingetoetst?
o Voor Ex-studenten is de actiecode: 'exStudent', direct gevolgd door de juiste 16 cijfers te vinden op je OV-chipkaart? (als volgt: exStudent1234123412341234).

o Voor Langstudeerders is de actiecode: 'Student', direct gevolgd door de juiste 16 cijfers te vinden op je OV-chipkaart? (als volgt: Student1234123412341234).
Bekijk origineel

4 reacties

Is uw studentenreisrecht vanaf de allereerste maand dat u er recht op had niet onderbroken geweest, dus ook niet bij een overgang tussen verschillende studie(fase)s of tijdens een verblijf in het buitenland waarvoor u een OV-vergoeding buitenland ontving?
Nee, is geen moment onderbroken geweest..
Uit een ander topic over dezelfde vraag:
· Heb je de correcte actiecode ingetoetst?
o Voor Ex-studenten is de actiecode: 'exStudent', direct gevolgd door de juiste 16 cijfers te vinden op je OV-chipkaart? (als volgt: exStudent1234123412341234).

o Voor Langstudeerders is de actiecode: 'Student', direct gevolgd door de juiste 16 cijfers te vinden op je OV-chipkaart? (als volgt: Student1234123412341234).
Inmiddels is het probleem opgelost, ik denk dat de 48 uur ruim aan worden gehouden 😉

Reageer