beantwoord

Actiecode EXSTUDENT werkt niet.

• 8 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Ik was vorig jaar klaar met mijn opleiding en wil graag een dal voordeel abonnement, maar de actiecode werkt niet, wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 8 oktober 2018, 09:45

Hallo Jeroentj3 en welkom bij de NS Community,

Je dient de code binnen 3 maanden na het beëindigen van je studentenreisproduct te gebruiken. Als dit niet langer dan 3 maanden geleden is en de code werkt niet kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Jeroentj3 en welkom bij de NS Community,

Je dient de code binnen 3 maanden na het beëindigen van je studentenreisproduct te gebruiken. Als dit niet langer dan 3 maanden geleden is en de code werkt niet kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Beste Erryt,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb zaterdag 6 oktober een mail gehad met de actiecode en deze werkte niet. Uit Duo blijkt dat mijn abonnement per 30 juni is stopgezet. Hieruit blijkt dat ik dus 6 dagen te laat ben met het aanvragen hiervan. Toen ik de klantenservice belde werd gezegd dat dit op de website stond en ik dit had kunnen weten en ik dikke vette pech had. Erg jammer dat jullie mij niet tegemoet willen komen, want ik was niet op de hoogte van deze mogelijkheid. Ik hoop dat ik hier wel iemand kan vinden die mij zou kunnen helpen.

Groeten,
Jeroen
Ik ben bang dat je helaas echt te laat bent dan. Ik kan ook niets voor je doen in dit geval. Ik snap dat je hiervan baalt en zal dit signaal ook onder de aandacht brengen.

Reageer