Actiecode Exstudent3528... voor een dalvoordeel abonnement is verlopen door onjuiste betaling

• 25 oktober 2014
  • 12 reacties
  • 608 Bekeken

Ik heb gisteren geprobeerd om een dalvoordeel abonnement gratis op te vragen, die ik zou kunnen ontvangen omdat ik een ex-student ben. De code ex-student werkte prima, want ik had mijn studentenreisproduct ruim binnen drie maanden opgezegd nog (ik geloof 11 oktober). Ik moest mijn bankgegevens opgeven, en met iDeal bevestigen dat de opgegeven rekening wel echt van mij is, voor later automatische incasso. Ik was niet thuis en had daardoor geen iDeal betaalapparaatje ter beschikking op dat moment. Ik kon dus niet betalen en heb de betaling (van 1 cent) moeten annuleren.

Nu kreeg ik het berichtje dat de actie code geblokkeerd is en dat deze de volgende dag vanaf 6:00 uur weer te gebruiken is. Ik heb het de volgende dag (vandaag), geprobeerd en je raadt het al: "De actiecode is verlopen".

De actiecode is dus kennelijk niet tijdelijk geblokkeerd, maar verlopen. Dat zegt de site tenminste.

Terwijl ik dit stukje aan het typen ben, probeer ik de actiecode: Exstudent3528.... opnieuw, en nu krijg ineens een andere melding:
"De actiecode is al gebruikt". Ik heb het daarna nog een keer ingetypt en ik krijg weer: "De actiecode is al gebruikt".

Ik heb nu dus al twee keer al mijn gegevens voor niets ingevoerd. De eerste keer ging terecht niet goed, maar deze tweede keer was onnodig. Drie keer is scheepsrecht, hopelijk.

12 reacties

Hoi Max,

Is het inmiddels al gelukt?
Nee, ik heb voor de derde maal alles ingevoerd, maar ik krijg weer: "De actiecode is verlopen". Dit terwijl hij eigenlijk niet verlopen zou mogen zijn, hooguit geblokkeerd. Er zit (lijkt me) een foutje in het systeem.
Badge
He Max, welkom op het forum. Normaliter wordt de code geblokkeerd en de volgende dag vanaf 06.00 uur kan je de code opnieuw gebruiken. Maar hij geeft het systeem aan dat de code is verlopen. Zou je via een privébericht je naw- gegevens en je OV-chipkaartnummer willen sturen? Dan controleer ik het voor je. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny
Ik had vanmorgen exact hetzelfde probleem als Max... Ik ga het morgenochtend na 6:00 opnieuw proberen.
Wat kan ik doen als hij dan nog steeds aangeeft 'De actiecode is al gebruikt'?
Hi Jac. Welkom op het NS Serviceforum!

Mocht je problemen blijven ondervinden met de code is de snelste weg naar een oplossing via de Live Chat, Facebook, Twitter of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).
He Max, welkom op het forum. Normaliter wordt de code geblokkeerd en de volgende dag vanaf 06.00 uur kan je de code opnieuw gebruiken. Maar hij geeft het systeem aan dat de code is verlopen. Zou je via een privébericht je naw- gegevens en je OV-chipkaartnummer willen sturen? Dan controleer ik het voor je. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'. Groet, Leny Ik had hetzelfde probleem zojuist! Wat moet ik doen?
Hallo Sophievanb94, als je mij een privébericht wilt sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en OV-chipkaartnummer ga ik even voor je kijken! Een privébericht kun je sturen door om mijn naam te klikken en dan via de knop 'Stuur bericht'.
Dag, Ik heb precies hetzelfde probleem. Kan iemand mij hiermee helpen?
Goedenavond, ik zit ook met hetzelfde probleem door dat de bankieren app op dat moment even niet werkte! Wat kan ik doen?
Hallo Ezrah. en hildadj, welkom op het NS Serviceforum.

Zoals Denice NS aangeeft kun je bij problemen met de code het snelst contact opnemen via de Live Chat, Facebook, Twitter of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).
Ik heb precies het zelfde probleem, wie zou mij kunnen helpen?
Reputatie 7
Je kunt contact opnemen zoals Denice en Annewil aangaven

Reageer