beantwoord

Actiecode gratis dal maandelijkse kosten?

• 23 september 2019
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Sinds ik geen recht meer heb op mijn studenten OV, ben ik van plan om een Dal voordeel abonnement te aanschaffen. Ik kwam de actiecode tegen voor een gratis Dal voordeel abonnement. Echter vraag ik me af of de maandelijkse kosten van (€5,-) nog maandelijks afgeschreven worden?
icon

Beste antwoord door Momo 23 september 2019, 16:12

De actiecode voor een gratis Dal Voordeelabonnement is alleen te gebruiken voor een klassiek abonnement, niet voor een NS Flex abonnement.
Het klassieke Dal Voordeelabonnement kost normaal €52 en is alleen per jaar te betalen. Met de actiecode voor ex-student is dat dus het eerste jaar gratis.

De €5 per maand zijn de kosten voor een NS Flex Dalvoordeel abonnement. Dat is dus niet van toepassing wanneer je met de actiecode een jaar lang een klassiek Dal Voordeel abonnement cadeau krijgt.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Aezyln en welkom bij onze community,

Momo heeft je voorzien van een correct antwoord. Onderaan deze site kan je onze klassieke abonnementen vinden. Als je verder nog vragen hebt dan mag je deze hier gerust stellen.
Reputatie 7
Badge +3
De actiecode voor een gratis Dal Voordeelabonnement is alleen te gebruiken voor een klassiek abonnement, niet voor een NS Flex abonnement.
Het klassieke Dal Voordeelabonnement kost normaal €52 en is alleen per jaar te betalen. Met de actiecode voor ex-student is dat dus het eerste jaar gratis.

De €5 per maand zijn de kosten voor een NS Flex Dalvoordeel abonnement. Dat is dus niet van toepassing wanneer je met de actiecode een jaar lang een klassiek Dal Voordeel abonnement cadeau krijgt.

Reageer