beantwoord

Actiecode in gebruik door mislukte bestelling

• 29 april 2017
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Beste NS,

Vorige week geprobeerd een DalUren abonnement aan te schaffen met de Exstudent kortingscode. Deze bestelling was mislukt in verband met gebrekkige internet verbinding omdat ik nu in zuid oost Azië aan het rondreizen bent. Contact gehad met een van jullie medewerkers en de actiecode zou gereset moeten worden om 4:00 diezelfde nacht. Dit is helaas niet gebeurd. Ik moet uiterlijk morgen het abonnement afsluiten aangezien dan de drie maanden voorbij zijn die ingingen tijdens het stopzetten van mijn reguliere vrij reizen studenten abonnement. Kunnen jullie op korte termijn mij een nieuwe actiecode geven zodat ik de bestelling opnieuw kan plaatsen?

Dank alvast
icon

Beste antwoord door Wouter NS 29 april 2017, 14:15

Wat vervelend dat de code niet meer werkt, ThomasvRiet!

Als de actiecode nog steeds niet gereset is en je hebt er nog geen abonnement mee besteld, dan kun je zijn tegenhanger gebruiken.

Heb je de code met Exstudent gebruikt? Dan maak je daar nu Student van gevolgd door je kaartnummer.
Heb je de code met Student gebruikt? Dan maak je daar nu Exstudent van gevolgd door je kaartnummer.

Laat je het weten of het gelukt of niet gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Wat vervelend dat de code niet meer werkt, ThomasvRiet!

Als de actiecode nog steeds niet gereset is en je hebt er nog geen abonnement mee besteld, dan kun je zijn tegenhanger gebruiken.

Heb je de code met Exstudent gebruikt? Dan maak je daar nu Student van gevolgd door je kaartnummer.
Heb je de code met Student gebruikt? Dan maak je daar nu Exstudent van gevolgd door je kaartnummer.

Laat je het weten of het gelukt of niet gelukt is?
Top gelukt ! Bedankt voor je snelle en perfecte reactie. Werkse
Graag gedaan, ThomasvRiet!

Reageer