beantwoord

Actiecode uitgestudeerdenaanbod werkt niet

• 1 september 2014
  • 4 reacties
  • 400 Bekeken

Hoe kom ik aan een actiecode? Ik wil een abonnement aanvragen en hier had ik een actiecode voor nodig. Ik vulde netjes 'Student...(ov-nummer)' in, alleen kwam er te staan dat mijn actiecode verlopen was. Nu heb ik geen idee hoe dat zou kunnen, want ik heb nooit van die code gehoord. Iemand enige tips?!
icon

Beste antwoord door Robby NS 2 september 2014, 11:02

Beste Winnieleek,
Je studentencode is het OVchipkaartnummer waar je studentenabonnement op stond. Deze code is geldig 48 uur na het stopzetten van je studentenreisproduct en tot drie maanden na het stopzetten van dit reisproduct. Voldoe je wel aan deze voorwaarden en lukt het nog steeds niet? Stuur me dan even een privéberichtje met de actiecode, dan kijk ik het voor je na.
Vriendelijke groet, Robby
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Je hebt wel tussen de 48 uur en 3 maanden geleden je studentenreisproduct van de desbetreffende ov-kaart afgehaald? Daar twijfel ik namelijk aan, gezien je in 2012 nog op het lyceum zat.
Badge
Beste Winnieleek,
Je studentencode is het OVchipkaartnummer waar je studentenabonnement op stond. Deze code is geldig 48 uur na het stopzetten van je studentenreisproduct en tot drie maanden na het stopzetten van dit reisproduct. Voldoe je wel aan deze voorwaarden en lukt het nog steeds niet? Stuur me dan even een privéberichtje met de actiecode, dan kijk ik het voor je na.
Vriendelijke groet, Robby
[quote=Robby NS]Beste Winnieleek,

Beste Robby,

Ik heb hier hetzelfde probleem. Val nog binnen de 3 maanden termijn, maar krijg de code maar niet geactiveerd. Gebeld met klantenservice en die vertelde mij dat ik een nieuwe Ov chipkaart moest aanmaken omdat die van mij in Novermber verloopt. Dat gedaan en nog steeds dezelfde melding , Actiecodeverlopen. Ik heb nog 12 dagen om niet buiten de termijn te vallen. Wat te doen ?
Vriendelijke groet,
@Abdelhar Als je je studentenreisproduct tijdens je studie hebt stopgezet gaat vanaf die dag de 3 maanden in. Is dat bij jou niet het geval? Stuur dan even je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer, dan ga ik kijken waarom je deze melding nog steeds krijgt.

Reageer