beantwoord

Actiecode vergeten in te voeren

  • 27 april 2017
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Goede morgen,
Ik ben een langstudeerder en wil gebruik maken van de dal voordeel abbonoment.
Ik heb gisteren 50 euro ervoor betaald wat ik al zo raar vond.
Maar wat blijk dus dat ik de actiecode vergeten ben in te voeren bij de betaal pagina.
Hoe kan ik mijn 50 euro terug krijgen?
Groetjes
icon

Beste antwoord door Denice NS 27 april 2017, 09:52

Hi Jvling. Welkom op het NS Serviceforum!

Balen dat je de actiecode bent vergeten 😞 Ik wil je adviseren om ons via Twitter of Facebook even een privébericht te sturen. Stuur daarin je naam, geboortedatum, postcode, huisnummer, OV-chipkaartnummer en een screenshot van Mijn DUO mee. Op het screenshot dient zichtbaar te zijn dat je je Studenten OV niet langer dan drie maanden geleden hebt stopgezet. En geef uiteraard ook even een toelichting op je verzoek 😉 Indien je het abonnement overigens nog niet hebt geactiveerd bij de automaat kunnen we je bestelling dan nog annuleren zodat je deze opnieuw kan doen (mét actiecode). Als je het abonnement al hebt geactiveerd kunnen we, indien je niet langer dan 3 maanden geleden je Studenten OV hebt stopgezet, je de € 50 terugbetalen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hi Jvling. Welkom op het NS Serviceforum!

Balen dat je de actiecode bent vergeten 😞 Ik wil je adviseren om ons via Twitter of Facebook even een privébericht te sturen. Stuur daarin je naam, geboortedatum, postcode, huisnummer, OV-chipkaartnummer en een screenshot van Mijn DUO mee. Op het screenshot dient zichtbaar te zijn dat je je Studenten OV niet langer dan drie maanden geleden hebt stopgezet. En geef uiteraard ook even een toelichting op je verzoek 😉 Indien je het abonnement overigens nog niet hebt geactiveerd bij de automaat kunnen we je bestelling dan nog annuleren zodat je deze opnieuw kan doen (mét actiecode). Als je het abonnement al hebt geactiveerd kunnen we, indien je niet langer dan 3 maanden geleden je Studenten OV hebt stopgezet, je de € 50 terugbetalen.

Reageer