Actiecode verlopen uitgestudeerdenaanbod

• 7 september 2014
  • 6 reacties
  • 366 Bekeken

Ik heb zojuist geprobeerd het gratis Dal Voordeel abonnement aan te vragen omdat ik geen recht meer heb op mijn studentenreisproduct. Ik heb mijn studenten reisproduct donderdag stopgezet, dus al meer dan 48 uur geleden. Wanneer ik de code student(ov nr) invul geeft de site aan dat deze actiecode verlopen is.

Echter heb ik mijn student reisproduct tijdens mijn studie nooit stopgezet, staat mijn student reisproduct meer dan 48 uur stil en vraag ik binnen 3 maanden het dal voordeel abonnement aan.

Hoe kan het dat dit niet werkt?

6 reacties

Er was gisteren onderhoud aan het systeem. Mogelijk dat het daardoor wat langer duurt dan 48 uur.
Is het morgen nog niet mogelijk om een Dal Voordeel abonnement te regelen, neem dan even contact op met de Klantenservice (030 7515155).

Echter heb ik mijn student reisproduct tijdens mijn studie nooit stopgezet, staat mijn student reisproduct meer dan 48 uur stil en vraag ik binnen 3 maanden het dal voordeel abonnement aan.

Dit begrijp ik nog niet helemaal, kun je dit verduidelijken? Gisteren werkte de webshop niet volledig, daar zou het ook aan kunnen liggen, je zou het vandaag opnieuw kunnen proberen.

Dit begrijp ik nog niet helemaal, kun je dit verduidelijken? Gisteren werkte de webshop niet volledig, daar zou het ook aan kunnen liggen, je zou het vandaag opnieuw kunnen proberen.

Ik heb op andere topics gelezen dat je geen recht zou hebben op het gratis Dal Voordeel abonnement wanneer je tijdens je studie je studentenreisproduct tijdelijk stop zou hebben gezet. Echter is dit ook niet het geval, dus hier kan het niet aan liggen..
Ik ga zo nogmaals proberen de code in te vullen en het abonnement aan te vragen.
Is het inmiddels gelukt, Anne?
Beste Inge en Thijs,

Ik loop tegen het zelfde probleem aan. Ik heb echter de afgelopen 7 maanden in Abu Dhabi gewoond en om die reden mijn reisproduct stopgezet om de vergoeding van DUO te ontvangen. Betekent dit dat ik nu geen recht meer heb op de korting voor ex studenten?

Met vriendelijke groet,

Kayleigh
Reputatie 4
Badge
Dat klopt. Zodra je het studentenreisproduct voor de eerste keer stopzet gaat direct de aanbieding in. Daarna is het helaas pindakaas en kost je reisje naar Abu Dhabi dus enkele tientjes meer dan gedacht.

Even terug werd er in een vergelijkbaar geval wel 15 euro troostkorting op Dal Voordeel gegeven door een klantenservicemedewerker.

Reageer