beantwoord

Actiecode werkt niet bij aanvraag Dal Uren abonnement

• 15 september 2014
  • 1 reactie
  • 293 Bekeken

Beste,
Als langstudeerder wil ik overstappen op een gratis Dal Voordeel abonnement. Bij het bestellen van dit abonnement moet echter een code worden ingevuld om hem ook gratis te bestellen: student + kaartnummer. Als ik dit doe krijg ik deze melding:
De actiecode is verlopen.

Controleer of je de volgende stappen doorlopen hebt:

Beëindig je Studentenreisproduct bij de kaartautomaat;
Wacht na het beëindigen 48 uur met bestellen;
De actiecode is na beëindiging 3 maanden geldig en is slechts eenmaal te gebruiken;
De actiecode bestaat uit het woord ‘Student’ en de 16-cijferige code op je OV-chipkaart, bijv: Student3528020012345678;
Als betalen met iDeal niet lukt, probeer het dan de volgende dag opnieuw;
Werkt je actiecode nu nog niet? Bel dan met de NS klantenservice.

De code vul ik niet verkeerd in en ik heb pas 2 weken geleden m'n studentenproduct beëindigd. Ik heb de klantenservice al aan de lijn gehad, en deze zouden er voor zorgen dat er vanuit Utrecht naar mij gebeld zou worden omdat 'er meer problemen met actiecodes zijn.' Uiteraard niks meer van gehoord.
Wel stond mijn studentenproduct op een oude kaart welke 30 augustus is velopen, ik heb dit online beeindigd en hiervan online een bevestiging van gekregen dat dit succesvol is gegaan. Als ik echter de producten op de verlopen kaart bekijk lijkt het alsof het nog geldig is tot 2030! Mss zit hier hier probleem? Heb nu dus een nieuwe kaart, maar het abonnement erop bestellen lukt niet. Voordat ik weer de klantenservice bel, wilde ik eerst even hier kijken of iemand weet wat ik kan doen??

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 15 september 2014, 18:33

Beste Pietje010,

Welkom op het NS Serviceforum. Ik vrees dat het aanvragen van de gratis Dal Voordeel niet helemaal soepel gaat, omdat je ov-chipkaart met daarop het studentenreisrecht is verlopen. Zou je mij ene privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer? Dan kijk ik of de melding goed is doorgezet en wellicht kan ik je verder helpen. Hopelijk kun je dan alsnog zo snel mogelijk gebruikmaken van je gratis Dal Voordeel.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Pietje010,

Welkom op het NS Serviceforum. Ik vrees dat het aanvragen van de gratis Dal Voordeel niet helemaal soepel gaat, omdat je ov-chipkaart met daarop het studentenreisrecht is verlopen. Zou je mij ene privébericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer? Dan kijk ik of de melding goed is doorgezet en wellicht kan ik je verder helpen. Hopelijk kun je dan alsnog zo snel mogelijk gebruikmaken van je gratis Dal Voordeel.

Groet,
Stephan

Reageer