beantwoord

Activeren studentenreisproduct

• 28 juli 2015
  • 6 reacties
  • 1023 Bekeken

Waar kan ik zien dat ik me studentenreisproduct kan ophalen bij een ophaalautomaat??? Mijn reisrecht gaat op 01-08-2015 in! Wanneer kan ik die ophalen??!
icon

Beste antwoord door marv87 28 juli 2015, 13:53

Als het goed is hou je je persoonlijk OV-chipkaart voor de machine en herkent de machine jouw kaart en dat er een product klaar staat om te laden. Vervolgens de stappen op het scherm volgen.

Dit kan bij iedere kaartautomaat op een station, mocht je in de gelegenheid zijn naar een station te gaan waar nog een loket open is kan je die het beste doen. Je kan daar bij vragen namelijk ook terecht.
Bekijk origineel

6 reacties

Zeer waarschijnlijk kan je het nu al ophalen, ben je al een keer langs de automaat gegaan?
nee nog niet. Waar kan ik dat doen? In de e-mail staat dat ik vanaf een aantal werkdagen het reisproduct kan ophalen... Alleen waar kan ik dat doen en wat moet ik meenemen naar het automaat??
Dit kan bij een kaartautomaat op het station of bij een gele ophaalautomaat voor de OV-chipkaart die u bijvoorbeeld in diverse supermarkten en filialen van Primera aantreft. U hoeft enkel uw ov-chipkaart mee te nemen.
Als het goed is hou je je persoonlijk OV-chipkaart voor de machine en herkent de machine jouw kaart en dat er een product klaar staat om te laden. Vervolgens de stappen op het scherm volgen.

Dit kan bij iedere kaartautomaat op een station, mocht je in de gelegenheid zijn naar een station te gaan waar nog een loket open is kan je die het beste doen. Je kan daar bij vragen namelijk ook terecht.
Ok, thank you. Heb ik ook een legitimatiebewijs nodig? En heb ik alleen die OV nodig?
Je hebt inderdaad alleen de OV-chipkaart nodig, geen legitimatiebewijs of wat dan ook.

Reageer