activering abonnement niet gelukt. | NS Community
beantwoord

activering abonnement niet gelukt.

  • 19 March 2023
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Zojuist een Weekend Vrij Flex abonnement aangeschaft. Er wordt duidelijk vertelt dat je eerst een mail moet afwachten om je OV vervolgens te activeren bij een servicepunt/automaat. Zo geschiedde, echter bij ontvangst van het mailtje was er geen bestelling om op te halen. Bijzonder vervelend omdat ik nu wel moest reizen voor de volle mep.. Wat kunnen we hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 19 March 2023, 11:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hey Max_M. Welkom bij de NS Community.

We kunnen helaas hier niet je gegevens inzien. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit na te laten kijken. Als er een probleem is met het product kan er dan ook meteen een alternatief geboden worden. 

Reputatie 7
Badge +3
  • Wat is de ingangsdatum van het abonnement? Flex gaat in op de datum die je geselecteerd hebt.
  • Had je al flex op jouw kaart staan? Dan hoef je niets te activeren bij een automaat.
  • Neem als bovenstaande niet van toepassing g is contact op met de klantenservice.

Reageer