beantwoord

Adres in het buitenland

• 6 juni 2017
  • 3 reacties
  • 498 Bekeken

Hoe kan ik een Dal Voordeel abonnement en een OV-chipkaart bestellen met een adres in het buitenland ?
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 juni 2017, 12:50

Hi BV Brussel. Welkom op het Serviceforum!

Gezien je forumnaam gok ik dat je woonachtig bent in België. In dat geval kan je de info van Slidestops aanhouden 🙂 Mocht je niet woonachtig zijn in Nederland, België, Duitsland of Luxemburg dan kun je bij een balie van RET, Arriva of Connexxion een aanvraagpakket kopen voor € 10,50. Met dit pakket vraag je een persoonlijke OV-chipkaart aan. Na ontvangst van de OV-chipkaart kan je via onze Klantenservice het gewenste abonnement bestellen. Bestellen kan telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Om een abonnement te kunnen kopen heb je wel een Europees IBAN rekeningnummer nodig. Het abonnement kan minimaal 10 dagen na de besteldatum ingaan (dit heeft te maken met de automatische incasso die wij uit moeten voeren).
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Vanuit het buitenland een persoonlijke ov-chipkaart bestellen kan hier :https://www.ov-chipkaart.nl/ov-chip-kopen/persoonlijke-ov-chipkaart-aanvragen.htm

Als u die binnen heeft kunt u de klantenservice bellen voor een abonnement.
Hi BV Brussel. Welkom op het Serviceforum!

Gezien je forumnaam gok ik dat je woonachtig bent in België. In dat geval kan je de info van Slidestops aanhouden 🙂 Mocht je niet woonachtig zijn in Nederland, België, Duitsland of Luxemburg dan kun je bij een balie van RET, Arriva of Connexxion een aanvraagpakket kopen voor € 10,50. Met dit pakket vraag je een persoonlijke OV-chipkaart aan. Na ontvangst van de OV-chipkaart kan je via onze Klantenservice het gewenste abonnement bestellen. Bestellen kan telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Om een abonnement te kunnen kopen heb je wel een Europees IBAN rekeningnummer nodig. Het abonnement kan minimaal 10 dagen na de besteldatum ingaan (dit heeft te maken met de automatische incasso die wij uit moeten voeren).
Badge +3
Met dit pakket vraag je een persoonlijke OV-chipkaart aan. Na ontvangst van de OV-chipkaart kan je via onze Klantenservice het gewenste abonnement bestellen.
Hoe ontvangt de klant de persoonlijke OV-chipkaart? Wordt deze nog steeds alleen bezorgd op een adres in de Benelux of Duitsland?

Reageer