beantwoord

afgelopen vrijdag 1 aug. 2014, heb ik samen met mijn moeder meegereisd van Amsterdam naar Hilversum

• 5 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 480 Bekeken

Ik ben vergeten meereiskorting op te zetten op mijn kaart!
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 augustus 2014, 14:21

Beste Nermin, Welkom op het NS Serviceforum. Goed om te zien dat jij ook het serviceforum gevonden hebt. Je bent vergeten meereiskorting te activeren; ik kan wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen.
Ik zal contact met je opnemen via een privébericht.

Ik wil je verzoeken om de volgende keer dit niet te vergeten, zodat je gewoon gebruik kan maken van 40% korting op je treinreis. Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Dat is niet zo slim. Ik denk een gevalletje 'pech gehad'. Ik denk dat het ook niet de moeite loont om er voor de EUR 2,20 die je nu meer hebt betaald werk van te maken.
Beste Nermin, Welkom op het NS Serviceforum. Goed om te zien dat jij ook het serviceforum gevonden hebt. Je bent vergeten meereiskorting te activeren; ik kan wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen.
Ik zal contact met je opnemen via een privébericht.

Ik wil je verzoeken om de volgende keer dit niet te vergeten, zodat je gewoon gebruik kan maken van 40% korting op je treinreis. Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer