beantwoord

Afgeschreven van mijn rekening

• 29 juni 2017
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

Er is 27-7-17 17,7 euro van mijn rekening gehaald op bestelling nummer *verwijderd door moderator in verband met privacy* kunnen jullie mij vertellen wat dat is?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 29 juni 2017, 16:35

Hallo Roy199 en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat deze kosten van jouw rekening zijn gehaald, zonder dat jij weet waar deze kosten precies voor zijn. Is het mogelijk dat je in het bezit bent van een TrajectVrij abonnement (zoals Slidestops aangeeft) en dit de kosten zijn die je buiten het traject hebt gemaakt? Of beschik je over een OV-fietsabonnement en zijn dit de gezamelijke kosten van een aantal fietsen die je hebt gehuurd over deze maand? Binnen jouw MijnNS account kun je deze facturen ook inzien, mocht je benieuwd zijn. Ik hoor het graag van je.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Incasso zijn ofwel reizen buiten het traject bij een traject vrij abonnement, ofwel huur van een omafiets.
Reputatie 7
Hallo Roy199 en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat deze kosten van jouw rekening zijn gehaald, zonder dat jij weet waar deze kosten precies voor zijn. Is het mogelijk dat je in het bezit bent van een TrajectVrij abonnement (zoals Slidestops aangeeft) en dit de kosten zijn die je buiten het traject hebt gemaakt? Of beschik je over een OV-fietsabonnement en zijn dit de gezamelijke kosten van een aantal fietsen die je hebt gehuurd over deze maand? Binnen jouw MijnNS account kun je deze facturen ook inzien, mocht je benieuwd zijn. Ik hoor het graag van je.
dat is mogelijk. Maar ik heb 4 kinderen die een abonnement hebben en ik heb zelf een abonnement. Ik weet niet wie en wanneer er is gereisd. Er staat alleen een bestelnummer die ik niet herken en een transactiereferentie waar ik niets uit opmaken kan.
Welkom bij de NS Community XK1967.

Je kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Dit kan je het beste doen via bijvoorbeeld een priv├ębericht op Facebook of op onze website via de Chat.
Dan kunnen mijn collega's jouw gegevens erbij pakken en met je meekijken in het systeem. Laat je me weten als het gelukt is?

Reageer