beantwoord

Afgestudeerd: 40% korting?

• 21 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Hoi!

Ik heb in 2012 mijn hbo opleiding afgerond, waarbij ik 4 jaar studentenproduct gebruikt heb. Ik heb in 2013 besloten in het buitenland te gaan studeren, waardoor ik 1 jaar ov vergoeding heb gehad. Inmiddels ben ik in juli jl. afgestudeerd, is er een mogelijkheid dat ik de korting nog kan krijgen? Of val ik buiten de vereisten ivm het niet langer recht hebben op een studenten ov, ondanks dat ik nog studeerde?

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Yvonne
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 21 augustus 2016, 14:01

Hallo liefsyvonne. Welkom op het NS Serviceforum!

Ik moet je hierin teleurstellen. Je kan het aanbod voor uitgestudeerden en lang-studeerders namelijk alleen bestellen tussen 48 uur (minimaal) en 3 maanden (maximaal) na het beëindigen van het studentenreisproduct. Op het moment dat je het studentenreisproduct beëindigd bij een automaat gaat deze periode, en dus de actiecode, in. Helaas is het voor jou dus niet meer mogelijk om hier gebruik van te maken.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum Abonnementen, omdat het daar beter tot zijn recht komt.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo liefsyvonne. Welkom op het NS Serviceforum!

Ik moet je hierin teleurstellen. Je kan het aanbod voor uitgestudeerden en lang-studeerders namelijk alleen bestellen tussen 48 uur (minimaal) en 3 maanden (maximaal) na het beëindigen van het studentenreisproduct. Op het moment dat je het studentenreisproduct beëindigd bij een automaat gaat deze periode, en dus de actiecode, in. Helaas is het voor jou dus niet meer mogelijk om hier gebruik van te maken.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum Abonnementen, omdat het daar beter tot zijn recht komt.

Reageer