beantwoord

Afgestudeerd en korting?

• 28 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 668 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik ben onlangs afgestudeerd. NS biedt korting aan op een abonnement. Die heb ik een paar weken geleden al afgesloten/verlengd (op een andere ov-chipkaart). Is het ondanks dit toch nog mogelijk om de korting toe te passen? Ik maak gebruik van NS Flex (met Weekend Vrij).

Alvast dank en groet!
icon

Beste antwoord door Denice NS 29 augustus 2018, 10:17

Hi jefsz.

Afgestudeerd?! Gefeliciteerd! :D

Je kan binnen drie maanden na het stopzetten van je Studenten OV € 50 korting krijgen op een jaarabonnement (bijv. Dal Voordeel). Hier lees je hoe dat werkt. Deze korting is echter niet van toepassing op NS Flex contracten omdat deze maandelijks gewijzigd/beëindigd kunnen worden. Als je gebruik wilt maken van dit aanbod dien je ander contract af te sluiten. Deelnemende abonnementen kan je hier vinden.
Bekijk origineel

3 reacties

Hi jefsz.

Je kan binnen drie maanden na het stopzetten van je Studenten OV € 50 korting krijgen op een jaarabonnement (bijv. Dal Voordeel). Hier lees je hoe dat werkt. Deze korting is echter niet van toepassing op NS Flex contracten omdat deze maandelijks gewijzigd/beëindigd kunnen worden. Als je gebruik wilt maken van dit aanbod dien je ander contract af te sluiten. Deelnemende abonnementen kan je hier vinden.
Hi jefsz.

Hi, bedankt voor het antwoord! De actiecode exstudent+kaartnummer werkt voor mij helaas niet.
Nog andere suggesties?
Welkom bij de NS Community bartgraaf1! Je hebt je studentenreisproduct wel recentelijk stopgezet en van je kaart verwijderd? Als dat echt net vandaag of gisteren was dan kan het kloppen dat de code nog niet actief is, gezien er twee werkdagen overheen gaan voordat de code geactiveerd wordt. Mocht dat ook het geval zijn voor jou en de code alsnog niet werken, zou je ook 'student kunnen proberen. Ook is het van belang dat je het kaartnummer gebruikt van de OV-chipkaart waar het studentenreisproduct (oorspronkelijk) op heeft gestaan!

Reageer