beantwoord

Afgestudeerd en korting binnen 48 uur

• 20 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Mijn studentenreisproduct stopt op 31 augustus en hierna wil ik graag een weekendvrij abonnement nemen met korting voor langstudeerders. Nu zou ik echter graag op 30 augustus en 1 september reizen. Aangezien er 48 uur tijd tussen moet zitten, zou ik in principe na aankomst vrijdag 30 augustus om 16:00 mijn studentenreisproduct kunnen stoppen en zondag om 16:00 mijn nieuwe abonnement in kunnen laten gaan maar ik weet niet wanneer ik het nieuwe abonnement kan aanvragen (direct na het stopzetten vrijdag 30 augustus of pas zondag om 16:00?) en wanneer ik het dan precies kan ophalen omdat ik zondag rond 18:00 ermee wil reizen.
icon

Beste antwoord door Maxime NS 20 augustus 2019, 11:30

Hallo broekie93, welkom op de NS Community.

Je kan niet direct op vrijdag het nieuwe abonnement al bestellen. Dat kan pas als de actiecode werkt en dat duurt dus eerst 48 uur. Zondag na 16:00 uur zou je dan de bestelling kunnen doen en voor je reis kunnen activeren. Wel wat krap, maar het moet mogelijk zijn 🙂.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo broekie93, welkom op de NS Community.

Je kan niet direct op vrijdag het nieuwe abonnement al bestellen. Dat kan pas als de actiecode werkt en dat duurt dus eerst 48 uur. Zondag na 16:00 uur zou je dan de bestelling kunnen doen en voor je reis kunnen activeren. Wel wat krap, maar het moet mogelijk zijn 🙂.

Reageer