beantwoord

Afschrijving abbonement teruggeboekt

• 22 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

Hi,

Mijn afschrijving voor mijn abbonement is voor de een of andere reden terug geboekt. Gaat de NS dan later nogmaals het proberen af te schrijven of moet ik het dan zelf handmatig overmaken?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Tochjo 22 oktober 2017, 10:21

U zult nu van NS een AcceptEmail ontvangen, waarin staat hoe u het bedrag alsnog kunt voldoen met behulp van internetbankieren. Als u niet binnen een week betaalt, dan krijgt u een papieren acceptgiro thuisgestuurd om het bedrag alsnog binnen twee weken te voldoen. Betaalt u op een van deze manieren, dan zijn er geen bijkomende kosten.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
U zult nu van NS een AcceptEmail ontvangen, waarin staat hoe u het bedrag alsnog kunt voldoen met behulp van internetbankieren. Als u niet binnen een week betaalt, dan krijgt u een papieren acceptgiro thuisgestuurd om het bedrag alsnog binnen twee weken te voldoen. Betaalt u op een van deze manieren, dan zijn er geen bijkomende kosten.

Oke! Hoe lang duurt het/hoort het te duren voordat ik zo'n mail ontvang?
Reputatie 7
Hallo Christel en welkom op het NS Serviceforum.

Tochjo heeft al het juiste antwoord gegeven. Als toevoeging en antwoord op jouw laatste vraag: de AcceptMail zul je ongeveer 2 weken ná de officiële afschrijving plaatsvinden.

Reageer