beantwoord

Afschrijving maand abonnement

• 11 juli 2017
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Hallo,

Ik heb even een vraag omtrent de afschrijving van een maand abonnement.
Moet ik iets doen als mijn maand abonnement morgen verloopt? Moet ik dan een nieuw maand abonnement afsluiten of wordt dit automatisch afgeschreven. Indien dit automatisch wordt afgeschreven, wanneer wordt dit dan afgeschreven? Ik las ergens de tweede week in je tweede maand, klopt dit?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Lars van Breugel
icon

Beste antwoord door Tochjo 11 juli 2017, 12:58

Een maandabonnement verloopt automatisch. Als u niets doet, reist u daarna tegen vol tarief op saldo. Als u nog een maand het abonnement wilt gebruiken, dan moet u het zelf opnieuw aanschaffen, op dezelfde manier als u het eerste maandabonnement hebt aangeschaft.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Een maandabonnement verloopt automatisch. Als u niets doet, reist u daarna tegen vol tarief op saldo. Als u nog een maand het abonnement wilt gebruiken, dan moet u het zelf opnieuw aanschaffen, op dezelfde manier als u het eerste maandabonnement hebt aangeschaft.

Bedankt voor je antwoord!
Waar kan ik dit dan opnieuw aanschaffen!? Ik zie nergens een knop met verleng abonnement of iets dergelijks. Lijkt me sterk dat ik moet afwachten tot morgen dat die is verlopen.

Groetjes,

Lars
Badge +3
Ik zou even in Mijn NS bij Producten kijken naar het type abonnement. Het zou best kunnen dat dit doorlopend is, ook al betaal je per maand. In dat geval is het per maand opzegbaar, maar wordt het dus wel automatisch verlengd. Dit met name omdat je het hebt over een incasso in de 2e week van de maand.
Badge +3
Waar kan ik dit dan opnieuw aanschaffen!? Ik zie nergens een knop met verleng abonnement of iets dergelijks.
U schaft het nieuwe maandabonnement aan op dezelfde manier als het vorige. U verlengt dus niet het huidige, maar koopt een geheel nieuw abonnement via de webwinkel op www.ns.nl dat op dezelfde dag van de maand ingaat als het vorige abonnement. Als het huidige abonnement bijvoorbeeld op 13 juni is ingegaan, dan moet de ingangsdatum van het nieuwe maandabonnement 13 juli worden om direct aansluitend te zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Er is een verschil tussen een maandabonnement en een jaarabonnement dat u per maand betaalt. Een maandabonnement dat u los gekocht heeft, vervalt na een maand automatisch en wordt niet verlengd. Als u het weer voor een maand wilt, moet u het er na de vervaldag weer opnieuw opzetten.

Reageer