Mijn jaarlijkse abonnement kon twee maal niet afgeschreven worden . Daardoor is het abonnement stopgezet. Alleen ik zou nu een flex abonnement willen . Moet ik alsnog het bedrag van een jaar abonnement betalen?
Antwoord
afschrijving niet gelukt
Beste antwoord door Tomas NS
Hi Chell en welkom bij onze Community!
Jammer om te lezen dat je abonnement is stopgezet. Als je geen openstaande bedragen hebt bij NS dan kun je NS Flex bestellen. Mocht je er toch niet helemaal uit komen of tegen problemen aanlopen, neem dan even contact op met de klantenservice. Zij kunnen even met je mee kijken en uitzoeken waarom het niet lukt.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.