beantwoord

afschrijving niet gelukt

  • 1 July 2022
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Mijn jaarlijkse abonnement kon twee maal niet afgeschreven worden . Daardoor is het abonnement stopgezet. Alleen ik zou nu een flex abonnement willen . Moet ik alsnog het bedrag van een jaar abonnement betalen? 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 1 July 2022, 17:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als het abonnement door NS is stopgezet, kunt u nadat u alles heeft betaald wel weer een Flexabonnement aanvragen. Er geldt echter een kredietcheck.

Bij Flex reist u met de kosten van het maandabonnement vooraf en na een maand betaalt u voor de gemaakte reizen. U heeft geen saldo meer nodig.

Bij Flex betaalt u de eerste maand vooruit, niet een heel jaar. Bij Dalvoordeel is dit bijvoorbeeld €5,10.

Hi Chell en welkom bij onze Community!

 

Jammer om te lezen dat je abonnement is stopgezet. Als je geen openstaande bedragen hebt bij NS dan kun je NS Flex bestellen. Mocht je er toch niet helemaal uit komen of tegen problemen aanlopen, neem dan even contact op met de klantenservice. Zij kunnen even met je mee kijken en uitzoeken waarom het niet lukt.

Reageer