Skip to main content
beantwoord

Afsluiten van een NS flex dal voordeel

  • 1 July 2024
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Ik had gelezen dat ik als afgestuurde student een gratis NS abonnement kan afsluiten. Hierbij kan ik in de daluren met 40% korting reizen. Nu wil ik dit aanvragen op de website, alleen geeft die telkens aan dat er door technische problemen niet mogelijk is om door te gaan. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd, maar het werkt telkens niet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En hoe kan dit het beste opgelost worden?

3 reacties

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Heb je ooit van kaart gewisseld tijdens dat je het studenten abonnement had? Heb je gekozen voor een nieuwe kaart? Heb je ooit je studie onderbroken? Om alles bij langs te gaan en tot een oplossing te komen kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Badge +3

Je hebt je SRP minder dan 6 maanden geleden verwijderd van je kaart, en je kaart is nog meer dan 2 maanden geldig? Bij ooit een tussenjaar of stage in buitenland werkt het ook niet.

Als je het bestelt op een nieuwe kaart, vul dan het kaartnummer in van de kaart waar je SRP als laatste op stond, dus EXSTUDENT3528×××××××××××× of anders probeer STUDENT3528××××××××××××

Contact met de Klantenservice kan je het beste via chat doen, want die zullen een screenshot van DUO willen als bewijs dat je SRP recent gestopt is.

Reputatie 7
Badge +3

Je hebt je SRP minder dan 6 maanden geleden verwijderd van je kaart, en je kaart is nog meer dan 2 maanden geldig? Bij ooit een tussenjaar of stage in buitenland werkt het ook niet.

Als je het bestelt op een nieuwe kaart, vul dan het kaartnummer in van de kaart waar je SRP als laatste op stond, dus EXSTUDENT3528×××××××××××× of anders probeer STUDENT3528××××××××××××

Contact met de Klantenservice kan je het beste via chat doen, want die zullen een screenshot van DUO willen als bewijs dat je SRP recent gestopt is.

Aanvulling: via DM bij X of PB bij Facebook van NS kun je ook iets meesturen. Hoef je niet te blijven wachten.

Reageer