Afstuderen 40% gratis 1 jaar abonnement

• 27 mei 2019
  • 7 reacties
  • 222 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb vorige week de afstuderen actie aangevraagd, en betaalde ik €52, maar tot nu toe ontvang ik niks teruggekregen.

7 reacties

Beste Naeem, welkom bij onze Community!

Deed jouw kortingscode het niet? Heb je contact met de Klantenservice gehad? Hoe is dit precies verlopen?

Wil je me iets meer context geven? Zonder foto's alsjeblieft, we zijn een openbaar kanaal! 🙂
Reputatie 6
Badge +1
Een gratis dalvoordeelabonnement voor 1 jaar kan alleen binnen 3 maanden na het stoppen van een studentenreisproduct aangevraagd worden met een code. Je hoeft dan niets te betalen voor het 1e jaar. Het is een doorlopend abonnement, je betaalt na het eerste jaar €52 per jaar als je niet opzegt.
Beste Emma/MoDe

Bedankt voor de reacties,
Ik heb ervoor contact opgenomen met de klantenservice, en de medewerker zei toen dat ik moet eerst betalen en later ontvang ik het bedag terug, doordat hij een uitleg zal toevoegen aan mijn gegevens zodra mijn betalen binnen is.
Hi Naeem.

Ik heb het vermoeden dat je daarvoor dan wel zelf eerst even weer contact op dient te nemen met ons. Zo'n uitbetaling gaat helaas niet vanzelf. Je kan het beste even contact opnemen met onze Klantenservice via Chat, Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen dan gelijk even kijken wat er met je is afgesproken. 🙂
Ik denk dat € 52,00 best wel veel is voor een (ex) student. Bestaat er geen Dal Voordeel speciaal voor jongeren? Dat moet eigenlijk op zo'n moment weer terug op de markt komen. 😭
Reputatie 7
Badge +4
Het is er kort geweest als experiment, maar was niet haalbaar samen met de andere treinvervoerders. Een jaar gratis is niet te duur voor een ex-student. Zelfs als het 52 euro kost, kan het meestal wel uit. Het Studentenreisprodukt had ook al een behoorlijk goede prijs/pret-verhouding. Zo slecht is het allemaal niet.
Reputatie 7
Badge +2
En dat Dalvoordeel voor jongeren was voor jongeren in de leeftijd van 12 - 18. Ex-studenten zijn als het goed is wel ouder.

Reageer