beantwoord

algemene foutmelding bij aanvragen chipkaart met kidsvrij abonnement

  • 6 juni 2021
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik probeer chipkaart met kidsvrij abonnenment aan te vragen. Krijg steeds de foutmelding: “Er is een fout opgetreden” bij het bestellen. Ik heb het meerdere dagen geprobeert en meerdere browsers (chrome, firefox), op telefoon en op desktop.

 

Kan dit opgelost worden? Of weet iemand een andere manier om de kaart aan te vragen?

icon

Beste antwoord door pax 6 juni 2021, 16:47

Dank voor jullie reactie!

Het probleem was dat de verkeerde leeftijd gekoppeld was aan de het account. Ben geholpen door de klanten service. dank!

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je zou telefonisch, via Twitter Facebook of chat de kaart en abonnement kunnen aanvragen.

Onze klantenservice zou wel moeten kunnen helpen, voor het geval het aan jouw Mijn NS-account ligt. Het bestellen via onze klantenservice kan alleen als er al een persoonlijke OV-chipkaart is. 

Dank voor jullie reactie!

Het probleem was dat de verkeerde leeftijd gekoppeld was aan de het account. Ben geholpen door de klanten service. dank!

 

Reageer