beantwoord

Als afgestudeerde heb ik 1 jaar recht op een actie is dit ook geldig op een nieuwe ov-kaart?

• 11 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 248 Bekeken

Ik ben onlangs afgestudeerd en ik heb mijn studentenproduct stopgezet en nu wil ik profiteren van de actie voor afgestudeerden, namelijk de bestel dal voordeel abonnement. Onlangs is mijn ov-chipkaart gestolen, deze is inmiddels geblokkeerd en ik heb nu een nieuwe ov-chipkaart ontvangen. Ik vroeg mij af of de actie nog steeds geldt, ook op mijn nieuwe ov-chipkaart. De kaartnummer is wel anders.
Is er iemand die hier meer over weet?
icon

Beste antwoord door Leny NS 13 oktober 2014, 11:08

Ik ben onlangs afgestudeerd en ik heb mijn studentenproduct stopgezet en nu wil ik profiteren van de actie voor afgestudeerden, namelijk de bestel dal voordeel abonnement. Onlangs is mijn ov-chipkaart gestolen, deze is inmiddels geblokkeerd en ik heb nu een nieuwe ov-chipkaart ontvangen. Ik vroeg mij af of de actie nog steeds geldt, ook op mijn nieuwe ov-chipkaart. De kaartnummer is wel anders.

Hoi PuraVida, welkom op het forum. Je kan via onze webshop het abonnement bestellen, je dient een actiecode in te vullen. En de actiecode is Exstudent+ je kaartnummer waar eerder je studenten reisproduct opstond. Deze ben je kwijtgeraakt/gestolen. Probeer via DUO of TLS te achterhalen wat je kaartnummer was. Alleen daarmee kan je gebruikmaken voor het uitgestudeerde aanbod.
Let op: de actiecode is na het beëindigen van het Studentenreisproduct slechts 3 maanden geldig en is eenmalig te gebruiken. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'.

Groet, Leny
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het lijkt me een gevalletje moderator want die kan een en ander nakijken. Een verloren kaart kan geen aanleiding zijn dat u deze mogelijkheid kwijtraakt. U moet verder wel aan de normale voordelen van de actie voldoen.

Moderatoren zijn er niet op zondag. Op zaterdag vaak wel van tijd tot tijd. U kunt hiervoor maandag ook contact opnemen met de Klantenservice: 030 751 51 55. Het is geen duur betaalnummer.
Ja dat zou ik heel jammer vinden, want anders wordt het dit jaar een dure grap. Is er een moderator die hier antwoord op heeft? of iemand die hetzelfde heeft meegemaakt? Alvast bedankt
Ik heb dit vroeger net zo iets meegemaakt. Toen had ik de Voordeelurenkaart. Die was kwijt geraakt. Gelukkig kon ik in guldens tijd voor Fl 25,00 een duplicaat voor aanvragen. Nu heb ik net als u een Dal Voordeel abonnement, geldig voor in de 1e klasse. Als ik die kwijt raak kan je tegen kosten voor een paar tientjes een duplicaat aanvragen. Bij diefstal altijd melden bij de politie.
Badge

Hoi PuraVida, welkom op het forum. Je kan via onze webshop het abonnement bestellen, je dient een actiecode in te vullen. En de actiecode is Exstudent+ je kaartnummer waar eerder je studenten reisproduct opstond. Deze ben je kwijtgeraakt/gestolen. Probeer via DUO of TLS te achterhalen wat je kaartnummer was. Alleen daarmee kan je gebruikmaken voor het uitgestudeerde aanbod.
Let op: de actiecode is na het beëindigen van het Studentenreisproduct slechts 3 maanden geldig en is eenmalig te gebruiken. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'abonnementen'.

Groet, Leny

Reageer