beantwoord

als je abbonoment met 7 euro word verlaagt hoe kan 3,47 terug krijgen

• 7 januari 2021
  • 4 reacties
  • 268 Bekeken

Als je abonnement met met 7 euro word verlaagd hoe kan je dan 3,47 terug krijgen mijn abonnement gaat van 67 naar 60 hoe kan dat.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 januari 2021, 11:01

Goedemorgen M koster en welkom bij de NS Community!

Zoals MoDe al heeft aangegeven krijg je inderdaad een compensatie voor de maanden van het lopende contractjaar die in 2021 liggen. In jouw geval zal dat ongeveer de helft van het gehele contractjaar zijn, dus krijg je ook ongeveer de helft van de € 7 terug.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als ik het goed begrijp gaat het om een VDU dat per 1-1-21 €60 per jaar kost. Wanneer VDU op 1-1-21 verlengd wordt dan betaal je €60 ipv €67. Is VDU een paar maanden geleden verlengd, dan krijg je een deel van €7 terug over de maanden tot de verlenging in 2021. Aan het bedrag wat teruggeven is te zien wordt het abonnement halverwege 2021 verlengd.

Goedemorgen M koster en welkom bij de NS Community!

Zoals MoDe al heeft aangegeven krijg je inderdaad een compensatie voor de maanden van het lopende contractjaar die in 2021 liggen. In jouw geval zal dat ongeveer de helft van het gehele contractjaar zijn, dus krijg je ook ongeveer de helft van de € 7 terug.

Wat Stijn NS zegt, klopt volgens mij. Mijn abt loopt af 29-6-2021, dus op de helft van het jaar.

Maar hoe zeg je keuzedagen op als je die niet meer wilt met je nieuwe abonnement ?

Reputatie 7
Badge +3

Wat Stijn NS zegt, klopt volgens mij. Mijn abt loopt af 29-6-2021, dus op de helft van het jaar.

Maar hoe zeg je keuzedagen op als je die niet meer wilt met je nieuwe abonnement ?

Keuzedagen kun je nu al opzeggen m.i.v. 29-6-2021 of per direct. Wanneer je ze per direct opzegt, kun je de klaarstaan de Keuzedagen nog gebruiken tot de geldigheidsdatum en krijg je restitutie van de Keuzedagen die nog niet klaargezet zijn.

Opzeggen kan telefonisch via Twitter Facebook of chat bij NS klantenservice.

Reageer